Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Salam semua. Apa habaq? Mungkin ada yang kenal mungkin ramai lagi yang tak kenal. Maklumlah Che Yan bukan artis. Jom hari ni berkenalan dengan Che Yan. Nama di beri Nor Shahizan Rahimi binti Mohd Saad tapi lebih senang dengan panggilan Che Yan. Che Yan seorang seorang tenaga pengajar disebuah sekolah. Namun, dalam masa yang sama Che Yan juga sangat suka share tentang kebaikan produk Shaklee kerana Che Yan merupakan salah seorang pengedar shaklee yang sah.

 

 

Che Yan mula mengamalkan produk Shaklee sejak lebih 10 tahun lalu. Mengandung anak pertama memuatkan hati Che Yan terbuka untuk mengamalkan produk kesihatan untuk memberikan tenaga  kepada Che Yan. Jadi Che Yan mula membaca artikel berkaitan produk kesihatan dan mula membanding beza info beberapa produk. Pada masa itu Che Yan mendapati info produk Shaklee sangat menarik minat Che Yan.

 

Masa tu Che Yan hanya mengambil suplemen Shaklee berdasarkan pembacaan dan sukatan pengambilan pada botol menjadi panduan pengambilan suplemen. Namun, semasa mengandung anak ketiga Che Yan sudah mula mengambil suplemen Shaklee dengan panduan yang betul kerana masa tu Che Yan dah mula mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan rakan Shaklee  Che Yan merangkap upline Che Yan sekarang.

 

 

KENAPA NAK SHAKLEE MESTI CARI CHE YAN?

Sebab utama hampa perlu cari che yan coz Che Yan ialah salah seorang SID SHAKLEE yang bukan sekadar SID sebaliknya che yan juga pengguna tegar yang sudah merasai keberkesanan produk. Kat bawah ni antara shaklee efek yang Che Yan dapat.

Untuk pengetahuan hampa Che Yan stay kawasan Jerantut so kalau sahabat-sahabat maya yang ingin merasai produk yang berkesan, selamat dan semulajadi dari SHAKLEE bolehlah dapatkan dari Che Yan. Untuk kawasan sekitar Jerantut Che Yan boleh COD. Untuk kawasan lain yang Che Yan tak dapat nak COD Che Yan boleh pos satu MALAYA tau.

 

Disebabkan permintaan produk Shaklee ni sangat memberangsangkan maka Che Yan sangat mengalu-alukan kalau hampa yang nak bersama-sama menjana pendapatan dengan Shaklee. Tak kisahlah hampa duduk dipelusuk kawasan mana sekalipun hampa boleh sama ada nak jadi dropship atau agen berdaftar dengan Che Yan.

Sekiranya hampa segan atau malu nak berchit-chat dengan che yan soal mendaftarkan diri sebagai ahli (sid) hampa bolehlah pergi ke ‘branch’ #SHAKLEE berdekatan ada dan mendaftar diri dengan meletakkan nombor SID Che Yan sebagai sponser. Ni no SiD Che Yan : 1229024.

 

Che Yan juga suka nak mengingatkan hampa yang baru nak mendaftar, sila la letak nombor SiD Che Yan tu. Bukan apa bimbang nanti hampa punya susur galur dalam #SHAKLEE sukar di kenalpasti. Bila sukar dikenal pasti hampa nak tanya apa-apa tentang produk pun jadi susah. Maka dengan itu marilah berjemaah mendaftar dan meletakkan 1229024 sebagai hampa punya sponser. Nanti kalau ada sebarang kemusykilan bolehlah Che Yan tolong jawab tanpa rasa bersalah.

 

Apabila hampa mendaftar sebagai ahli banyak kelebihan yang hampa bleh dapat. Kelebihan dari syarikat, kompom-kompom hampa boleh jimat sebab boleh beli dengan harga ahli. Selain tu, hampa berpeluang mendapat bonus walaupun membeli produk untuk makan sendiri ( cukupkan uv). Nak buat biz pun boleh nanti Che Yan ajarkan. Sebut pasal biz, sebagai SiD kita bukan saja akan dapat untung runcit atas jualan malah kita juga akan mendapat bonus setiap bulan. Selain tu, banyak lagi insentif yang #SHAKLEE sediakan contohnya pakej percutian mewah dan car bonus, Bisnes Shaklee ni juga dapat diwarisi.

 

Kalau hampa join Che Yan, kita juga ada support grup team pengguna dan team biz yang akan bantu kita bila-bila masa. Yang nak menguruskan berat badan pun kita ada team online yang aktif berdetox #SHAKLEEWAY. The best part is semua super duper upline sangat supportive.

Ingat tau,klau nak daftar ahli sendiri jangan lupa daftarkan 1229024 sebagai sponsor hampa. Lepas tu boleh hubungi che yan di www.wasap.my/6013-9117607 @ FB Shahizan Rahimi

 

INGAT #SHAKLEE INGAT CHE YAN