Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Salam semua. Apa habaq? Selalu Che Yan dok cerita pasal suplemen saja kan. Biasalah bila jadi orang perempuan ni kita memang selalu nak sihat nak cantik. Of course semua nak kena jaga sebab bagi yang dah berkahwin kita ni jadi ibu rumah. Semua pun nak dipantau. Jangan la asyik buat kerja sampai mengabaikan kesihatan dan kecantikan diri.

 

Jom hari ni Che Yan kongsikan doa pulak untuk kecantikan dan seri wajah. Doa ni ialah doa yang bagus untuk wanita

 

  1. Surah Al-Waqiyah Ayat 35-38

Doa ini dibacakan sesudah solat fardhu atau sesudah dzikir untuk menaikkan aura kecantikan. Bagi sesiapa yang ingin kelihatan awet muda boleh amalkan doa ini.

 

 

Innaa insaanaa hunna insaa a. Faja’alnaa hunna abkaaro. ‘uruban atroobaa.

Ertinya: Sesungguhnya Kami menciptakan mereka (bidadari-bidadari) dengan langsung dan Kami jadikan mereka gadis-gadis perawan. penuh cinta lagi sebaya umurnya.

 

  1. Surah Yusuf Ayat 4

Doa ini dibaca bertujuan untuk tampilan wajah bersinar sebagaimana bercahayanya wajah Nabi Yusuf AS.

 

 

Idz qoola yuusufu liabihi yaa abati, inni roaitu ahada asyro kaukaban wasyamsu walqomaro roaituhum lii waajidiin”.

Ertinya: Ingatlah ketika Yusuf berkata pada ayahnya: “Wahai ayahku, sesungguhnya aku telah bermimpi melihat sebelas bintang, matahari ,dan bulan. Aku lihat semuanya sujud kepadaku”.

 

  1. Surah Thaha Ayat 39

Doa ini merupakan satu permohonan supaya Allah SWT  menjaga tingkah laku diri kita dan juga kebaikan yang ada dalam diri kita termasuk kecantikan diri  yang kita miliki tidak akan menimbulkan malapetaka.

 

 

 

 

Wa alqoytu alaika mahabbatam manna walitushna’a ‘alaa aini.

Ertinya: Dan Aku telah melimpahkan kepadamu kasih sayang, yang datang dari-Ku, agar kamu diasuh di bawah pengawasan-Ku.

So, renung-renungkan dan selamat beramal. Doa dah baca jangan lupa ikhtiar dengan suplemen jugak. Bertambah-tambah glowing hampa nanti. Kalau rasa nak ambil vitamin yang selamat, semulajadi dan berkesan jangan lupa rojer Che Yan di www.wasap.my/6013-9117607