Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Salam semua. Apa habaq. Sibuk tahap gaban ni membuatkan Che Yan fefeling nak pi bercuti  tapi tak dan lagi hampa aiii. tapi apapun jom Che Yan share tentang kalau hampa buat bisnes shaklee pun hampa bulih dapat percutian shaklee percuma. Siap dapat duti poket lagi hampa tau dak? Percutian ini bukan biasa-biasa. Percutian yang disediakan oleh Shaklee biasanya merupakan percutian yang mewah.

Shaklee memberi insentif dan mengiktiraf para pemimpin yang telah menunjukkan kepimpinan yang baik dalam membina perniagaan Shaklee secara konsisten dan berkembang. Setiap tahun, Shaklee menyediakan bukan satu tetapi dua insentif percutian iaitu insentif percutian antarabangsa dan Serantau untuk memberikan inspirasi dan motivasi kepada para pemimpin perniagaan untuk mencapai sesuatu yang lebih baik setiap tahun kerana pelan perniagaan Shaklee adalah bersifat infiniti. Lebih 4800 Pengedar Bebas Shaklee (SID) telah Shaklee bawa ke 20 buah negara seluruh dunia untuk merasai keunikan budaya, meneroka bandar purba, merasai makanan lazat serta mencipta memori yang tidak dapat dilupakan untuk dikongsikan dengan orang sekeliling depa terutama keluarga dan rakan perniagaan Shaklee yang lain sebagai inspirasi untuk sama-sama maju dalam perniagaan Shaklee.

Tahun 2024 ni dengaq kata Shaklee akan bawa SID yang layak untuk ke Lawatan Antarabangsa Osaka,Nara, Kyoto Jepun dan Lawatan Serantau Pelayaran Royal Caribbean Singapura ke Phuket. Dengaq pun meleleh ayaq lioq kalau dapat pi apa nak kata kan.

Sapa yang dapat pi akan dapat meneroka budaya dan bandar bersejarah Jepun dengan Kyoto iaitu bekas ibu negara Jepun dan pusat kuasa empayar selama lebih seribu tahun. Terletak di selatan, Nara mendahului sebagai ibu kota empayar dan sehingga hari ini masih mengekalkan banyak warisan bersejarahnya. Katanya yang dapat pi akan menginap di Osaka, kawasan metropolitan kedua terbesar Jepun selepas Tokyo. Osaka ni beza sikit daripada Kyoto dan Nara. Osaka ni sebuah bandar besaq, menonjol dan sibuk yang terkenal dengan pusat membeli-belah, hiburan malam dan beberapa makanan terbaik Jepun. So, sapa yang dapat pi trip kali ni lompat bintang la boleh shopping sakan dan menikmati makanan Jepun.

PELAYARAN ROYAL CARRIBEAN SINGAPURA KE PHUKET

So, hampa kalau nak merasa percutian 5 bintang ni jom la join shaklee. Mula kumpul point untuk melayakkan diri bercuti percuma. Jangan lupa contact Che yan tau di www.wasap.my/6013-9117607