Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Salam semua. Apa habaq? Hari ni hari last cuti sekolah. Dah ready ke semua nak sekolah esok? Entry kali ni Che Yan nak perkenalkan hampa dengan multivitamin shaklee yang telah diperbaharui dengan formulasi baru. Actually multivitamin shaklee ni dah lama sangat dah berada dipasaran. Che Yan kenal multivitamin shaklee ni dengan nama vita-lea dan sekarang dengan formulasi baru dinamakan vita-lize.

 

 

Pada kebiasaannya formulasi terbaharu dari shaklee adalah berdasarkan keperluan semasa dan terkini. berikut merupakan perbezaan kandungan nutrisi antara vita-lea dan vita-lize. pengambilan multivitamin yang kaya dengan mikronutrien adalah amat penting tau untuk kekalkan kesihatan tubuh badan.

 

Jom kita tengok pulak peratusan kecukupan mikronutrien yang rakyat malaysia ambil. Kalau tengok pada graf kebanyakan rakyat Malaysia tidak mengambil makanan yang kaya vitamin dan mineral dengan mencukupi.

 

Jom kita tengok pulak kandungan nutrisi dalam setiap tablet vita-lize.

 

Siapa yang sepatutnya ambil vita-lize ni?

 

Kalau nak cukupkan mikronutrien dalam badan, kita perlu ambil makanan seperti yang ada dalam gambar dibawah. Tapi mampukah kita nak ambil dengan kuantiti sebanyak itu? Ada yang rare lagi payah nak cari.

 

 

Kenapa hampa perlu pilih multivitamin shaklee si vita-lize ni? Jom kita tilik perbandingannya dengan multivitamin lain dipasaran.

 

 

Tahu tak apa kesan kekurangan pengambilan mikronutrien?

 

Kenapa perlu ambil multivitamin setiap?

 

Pastikan hampa pilih vita- lize tau sebagai multivitamin hampa sebagai pelengkap mikronutrien harian hampa.

 

Mana nak dapat? hampa boleh contact Che Yan di www.wasap.my/6013-9117607 . Nak dapatkan dengan harga lebih berbaloi jom join ahli shaklee dengan Che Yan.