Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH

 

Salam semua, welcome to omelancheyan.com. Terima kasih sudi singgah. Hari ni Che Yan nak kongsi dengan korang tentang vitamin kulit cantik harga Rahmah. Sekarang ni memang tengah trending dengan harga Rahmah. Vitamin kulit pun tak ketinggalan muncul dengan harga Rahmah. Nak kulit cantik tak memadai dengan makan makanan seimbang sahaja. Kenapa tak cukup? Sebab makanan yang kita makan pun dah semakin kurang nutrisi. Semua dah terubah suai dari segi genetik. Sayur dah cepat membesar. Ayam dah cepat gemuk. Itu belum lagi termasuk dengan pestisid yang melekat pada sumber makanan kita dan kita pun makan tanpa rasa sebarang curiga. So, nak kulit cantik kita perlu pastikan nutrisi yang baik dan cukup dibekalkan kepada seluruh badan kita. Kat bawah ni Che Yan kongsikan kulit muka che yan satu masa dulu. Memang muka pecah rumahlah orang kata.

 

 

 

 

Korang perlu tau yang semua sel dalam badan kita perlukan protein untuk kekal sihat. Sumber protein ni mudah sangat didapati contohnya daripada ayam, daging dan telur. Tapi harus diingat protein sumber dari haiwan ni datang bersama lemak. Nanti nak kulit cantik skali pakej dapat pipi terlebih “yeast”. Kalau ada yang berhajat nak kulit cantik dan dalam masa yang sama nak jaga badan Che Yan cadangkan korang ambil ESP daripada Shaklee.

 

Jom baca sikit kebaikan ESP Shaklee ni sebagai vitamin kulit :

1 ) ESP ialah protein soya non-gmo yang Shaklee keluarkan ni sama  standard dengan protein haiwan tapi yang bestnya dia zero fat. Best part, protein Shaklee ni lengkap dengan 9 asid amino perlu. Protein diperlukan untuk membina sel kulit baru.

2) Dalam ESP ada niacin (vitamin B3).niacinamide membantu mengurangkan penampakan liang pori dan menghaluskan kulit. Dalam masa yang sama turut membantu meratakan tona kulit, mengelakkan masalah kulit kusam dan memberikan kelembapan pada kulit.

3) Thiamin (vitamin B1) dalam ESP digelar vitamin anti-stress kerana mampu mengurangkan masalah kulit yang datang apabila stress. Jerawat biasanya akan menjengah kalua kita stress kannnn. So jangan skip ambil ESP kalua nak elak jerawat singgah.

4) Riboflavin (vitamin B2) dalam ESP menbantu mengekalkan kolagen dalam kulit kita dan dapat mengelakkan masalah kulit kering yang melampau.

5) Pyridoxine (vitamin B6) yang terdapat dalam ESP ialah vitamin yang sangat penting kerana pyridoxine merupakan nutrisi yang memngoptimumkan fungsi vitamin B yang lain. Selain itu, ia juga bantu kurangkan masalah jerawat Ketika datang period.

6) Asid Pantotenik (vitamin B5) dalam ESP mampu memberikan kelembapan yang baik pada kulit dan bersifat antiradang dan bantu kecutkan jerawat.

Masih ragu nak ambil ESP? Rugilah.

Satu lagi vitamin yang sangat sinonim dengan kecantikan ialah vitamin C. sumber yang paling bias akita dengar ialah buah oren. Menurut kajian badan kita perlu 7 hingga 8 biji oren sehari untuk keperluan vitamin C yang cukup. Tapi jenuh juga nak makan buah limau sampai 7 hingga 8 biji sehari. Kos pun boleh tahan juga. Che Yan gelarkan vitamin C ni sebagai vitamin versetail. Apa kaitan vitamin C dengan kulit cantik? Vitamin C merupakan mangkin untuk merangsang kolagen dalam badan terhasil. Jadi tak hairanlah kalua orang yang cukup nutrisi vitamin C akan kelihatan awet muda.

Jom Che Yan kenalkan korang dengan Sustain Release Vita-C daripada Shaklee yang juga sebagai vitamin kulit. Berikut merupakan antara kebaikannya :

  1. Merangsang penghasilan KOLAGEN.
  2. Mencegah jerawat datang kembali.
  3. Mengatasi masalah jerawat melampau ketika period.
  4. Mencerahkan kulit wajah/badan.
  5. Sunblock dalaman.
  6. Kekalkan kulit awet muda.
  7. Mengecilkan pori muka

 

So, korang dah kenalkan vitamin yang sangat bagus untuk kesihatan kulit. Apa lagi jomlah grab. Kebetulan bulan ni set ni dah jadi set Rahmah. Itu yang tajuk entry kali ni vitamin kulit cantik harga Rahmah sebab harga dua item ni memang Rahmah yang ramah.

 

 

 

 

By the way, awal-awal entry Che Yan tunjuk gambar muka Che Yan yang pecah rumah tu kan. Nah, ni gambar terkini. Alhamdulillah Allah izinkan dapat kulit sihat dengan Shaklee.

jom dapatkan set vitamin kulit cantik harga rahmah dari Che Yan.

www.wasap.my/60139117607

www.wasap.my/60139117607

www.wasap.my/60139117607

 

#NextLevelBlogging
#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023