Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

KELETIHAN : APA PERLU BUAT?

Keletihan yang melampau akan mengganggu tumpuan. Itulah yang berlaku kepada Wafa. Jom kita lihat apa yang Wafa buat untuk selesaikan masalah beliau.

Assalammualaikum. Saya Endang Wahyuni Wafa bt Effendy. Berumur 23 tahun. Saya merupakan seorang guru dan dalam masa yang sama juga salah seorang warden di sebuah sekolah tahfiz swasta.

Wafa mempunyai masalah yang mana cepat letih dan muka selalu pucat. Bila terkena hujan mudah nak selsema atau demam, paling tak pon mula nak pening2 kepala. Sensitif sungguh.

Mengajar dan menjadi warden bukanlah tugasan yang mudah dan memerlukan Wafa untuk bergerak aktif dan lebih bertenaga. Dengan masalah yang di alami tu buatkan Wafa untuk ikhtiar dengan produk Shaklee iaitu ESP,  Performance Drink, Sustained Release Vita-C Plus dan Vitalea (multivitamin).

Bermula masuk waktu mengajar seawal jam 7.30 pagi dan habis jam 5.00 petang. Masa selebihnya adalah tugasan Wafa sebagai seorang warden yang bukannya di dalam asrama saja tapi di luar asrama juga contohnya menghantar dan mengambil beberapa orang pelajar asrama yang belajar di sekolah harian atau membawa pelajar yang tidak sihat untuk dapatkan pemeriksaan dan rawatan daripada doktor atau membawa pelajar asrama ke kuliah/majlis ilmu yang disampaikan oleh ulama’ yang tidak jauh dari asrama pada waktu malam pula.

Sebelum mula mengajar Wafa suka ambil ESP sebagai sarapan sebab mudah dan jimat masa. Bancuh dengan air, kacau2 dah boleh minum. Alhamdulillah mengenyangkan pula tu,  sama juga bila puasa Wafa akan bancuh ESP waktu sahur bila tak ada selera makan yang lain atau pon terbangun lewat. Tak lupa juga untuk makan sekali SR Vita-C Plus untuk tingkatkan sistem imun dan kurangkan simptom flu dan selsema sekaligus bagus untuk kulit sihat.

Kemudian, Wafa bancuh Performance Drink di dalam botol air Shaklee yang comel tu untuk dibawa ke mana-mana bagi mencegah penyahhidratan,  kurangkan haus dan melembapkan kulit. Sebelum tidur pula, Wafa akan telan Vitalea supaya cergas untuk aktiviti keesokan harinya dan sebagai pelengkap nutrien untuk badan. Wafa sayangkan badan sendiri dan cuba jaga sebaiknya sebagai tanda syukur.

Alhamdulillah, masalah yang Wafa alami dulu dah selesai dan bila hujan pon tak perlu risau lagi. Yang bestnya, kawan pon perasan perubahan Wafa berbanding dulu yang cepat letih dan selalu muka pucat, siap cakap “kuat betul Wafa”.

Walaupun kerja Wafa nampak memenatkan tapi dari sudut lain sebagai terapi bagi Wafa kerana berkhidmat kepada ahlul Quran. Semoga Wafa terus kuat untuk berbakti kepada ahli ilmu dan ahlul Quran. In shaa Allah.

Alhamdulillah, terima kasih Supermom Shaklee Story sebab bagi peluang untuk Wafa kongsikan Shaklee Effects.😊

Begitulah kisah wafa

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607