Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

BANTUAN RAHSIA CEPAT PULIH OPERATION SEMASA MENGANDUNG 16 MINGGU

Kali ini jom ikuti kisah Puan Najihah Ghazali yang mungkin membuatkan ibu-ibu merasa ngilu. Namun Puan Najihah berjaya mengharunginya dengan baik.

*****

Semasa saya disahkan mengandung anak ke 4, hasil ultrasound juga menunjukkan ada 2 cyst di ovari kanan. Satu bersaiz 4cm dan satu lagi 7cm.

Mengandung anak ketiga pun ada cyst tapi hilang selepas bersalin.

Memandangkan ada cyst yang bersaiz 7cm, doktor sarankan saya untuk buat pembedahan sebab ada beberapa risiko seperti keguguran, tiub fallopio boleh pecah dan memudaratkan saya dan juga bayi.

Jadi pada 30 June 2017, semasa usia kandungan saya 16 minggu, saya menjalani pembedahan cystectomy. Doktor pakar terangkan yang ianya seakan ceaserean.

Selepas pembedahan, saya dengan *konsisten minum Vivix* sebab saya takut luka jahitan saya terbuka. Risau sebab perut saya akan membesar dari 16minggu kandungan ke 40minggu tu. Memang takut sangat lah kalau perut membesar dan menegang, boleh beri kesan pada luka pembedahan tu.

Dan selepas pembedahan ada diberi pain killer tapi saya tak ambil sebab saya mengandung. Jadi Vivix pun membantu mengurangkan kesakitan semasa tu.

Alhamdulillah selepas 2 minggu follow up dengan doktor, luka luaran sudah kering elok. Saya teruskan minum Vivix supaya luka dalaman pun cepat sembuh.

Genap usia kandungan saya 40minggu, saya melahirkan anak secara normal, doktor catit pada buku kelahiran secara *VBAC*

Alhamdulillah.

Vivix memang sangat membantu mempercepatkan proses penyembuhan. Luka operation luaran mungkin nampak cepat elok tapi dalaman tu yang perlu lebih lagi penjagaan rapi.

Terima Kasih Shaklee

Terima Kasih Supermom Shaklee Story!!

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607