Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

SET PRENATAL SHAKLEE BANTU IBU BERTENAGA

Jom kita ikuti kisah Puan Syafikah dengan set prenatal shaklee.

***
Hai Assalamualaikum.

Saya Eiqa, berumur 25 tahun. Saya baru berkahwin pada Feb 2020.

Alhamdulillah, saya & suami diberikan rezeki untuk dapat cahaya mata pada awal perkahwinan kami.

Semuanya bermula semasa PKP. Saya dapat tahu yang saya pregnant. Syukur tak terkata. Happy bukan main. Excited bila tengok dekat pregnancy test tu naik ‘double line’.
.

Saya pun hubungi kakak saya. Saya tanya vitamin shaklee apa yang sesuai untuk saya consume sepanjang kehamilan. Sebab sebelum dari berkahwin lagi saya memang dah ambil vitamin C Shaklee.
.

Kakak saya mencadangkan ambil set lengkap Set Prenatal Shaklee. Dalam set ni ada ESP, Vitalea, B complex, Vitamin C & Ostematrix.
.
Saya mula rasa badan saya mudah letih. Rasa macam berat je badan ni. Dan yang paling ketara sekali, bila tiba waktu awal bulan Ramadan, saya berasa sangat letih terutamanya bila menjelang waktu petang. Saya rasa tak bertenaga. Dan lebih banyak duduk berehat daripada buat kerja lain.
.
Mujurlah masa tu PKP, tak dibenarkan ke tempat kerja. Jadi saya dapat berehat di rumah.
.
Sepanjangg PKP, proses ‘delivery’ oleh courier Service agak lambat. Itulah yang menyebabkan Set Prenatal yang saya order lambat sampai. Namun, lepas sampai je kat tangan saya, saya terus amalkan dengan konsisten sehinggalah sekarang.
.
Dan apa yang saya alami, selepas saya mula amalkan Set Prenatal Shaklee, saya rasa lebih bertenaga & tak rasa lemau dah. Dan saya dapat berpuasa penuh sehingga ke hujung bulan Ramadan.
.
Dan selepas habis PKP, sy mula buat check up di Klinik Kesihatan, semua bacaan cantik. Bacaan HB pun normal, tekanan darah normal & semuanya dalam keadaan baik.
.
Syukur alhamdulillah. Saya gembira dapat melalui fasa kehamilan pertama saya dalam keadaan yang sihat, bertenaga & baik-baik semuanya.
.
Dan yang pasti, selepas bersalin nanti pun saya nak continue dengan Set Berpantang Shaklee pula. ❤️

Terima Kasih Shaklee..

Terima Kasih Supermom Shklee Story!

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607