Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

TAK MUSTAHIL TAMPIL BERGAYA SELEPAS BERSALIN ANAK KEEMPAT

Salam semua. Ingin tampil bergaya setelah melahirkan empat orang anak mungkin agak sukar namun tidak mustahil.

Jom ikuti kisah Puan Siti yang tampil makin bergaya walau sudah melahirkan 4 cahaya mata.

Assalamualaikum W. B. T

Saya Siti Rugayah Othman, berumur 39 tahun ibu kepada 3 puteri dan 1 putera. Saya nak kongsikan pengalaman saya hamil anak ke -4.

Saya disahkan hamil pada bulan Julai 2019. Perasaan gembira tidak dapat digambarkan dan dalam masa yang sama mengharapkan kehadiran seorang putera dan bermula dari situ saya mula mengamalkan set hamil shaklee.

Saya mengamalkan pengambilan ESP,  omega, b complex, ostematrix, Vit C dan Vitalea. Memandangkan saya ibu berkerjaya, saya akan pastikan vitamin yang saya ambil mencukupi setiap hari untuk sentiasa kekal bertenaga dan anak dlm kandungan dapat zat yang mencukupi.

Sepanjang usia kandungan, saya mengalami penambahan berat yg sangat ideal dan konsisten. Memang tiada masalah sepanjang tempoh hamil. Syukur Alhamdulillah.

Walaubagaimanapun saya teruskan pengambilan set berpantang shaklee selepas bersalin iaitu ESP,  Ostematrix, Omega Guard, Vitalea, Vita C, B Complex , Alfalfa, Herblax dan Zinc. Memandangkan saya bersalin dalam tempoh PKP (Perintah Kawalan Pergerakan)fasa 1 sewaktu negara dilanda serangan Pandemik Covid 19 pada tahun 2020 agak menyukarkan saya untuk mendapatkan pembantu seperti yang telah saya atur sebelum bersalin.

Proses berpantang untuk anak ke-4 ni memang agak struggle sebab semuanya perlu dilakukan sendiri dan hanya dibantu oleh suami. Tambahan pula saya perlu menguruskan hal-hal lain untuk tiga lagi puteri saya.

Walaubagaimanapun, syukur sangat kerana Set Berpantang Shaklee terutamanya Zinc dan vitamin C yang banyak membantu saya untuk mempercepatkan penyembuhan luka jahitan. ESP juga saban hari saya konsistan sebab ia memberikan tenaga berpanjangan kepada saya dan memperbanyakkan susu Ibu.

Saya sangat teruja bila konsistan mengambil set berpantang shaklee dimana penurunan berat yang saya alami sangat-sangat positif dari berat asal saya sebelum mengandung.

Sekarang saya tampil bergaya dimana berat semasa hamil 69kg dan kini 58kg. Siapa kata ibu anak 4 tidak mampu tampil cantik, bergaya dan bertenaga??

Alhamdulillah, perubahan penurunan berat badan saya ramai yang perasan.

Untuk anda di luar sana boleh mencuba set hamil dan berpantang shaklee untuk tampil Cantik selepas bersalin😍😍
.

Terima kasih Shaklee, Terima kasih Supermom Shaklee Story!!

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607