Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

CARA KEKALKAN KESIHATAN TUBUH DI MUSIM PERAYAAN

Nikmati hidangan raya tanpa rasa bersalah. Apalah makna musim perayaan tanpa makanan kegemaran kita seperti rendang, lemang, sate, kuah kacang dan pelbagai jenis kuih. Bagaimanapun kesan selepas itu yang membuatkan kita tidak selesa. namun jangan bimbang kerana produk ini boleh membantu mengurangkan ketidakselesaan anda ketika anda menyahtoksin supaya anda boleh menikmati makanan kegemaran pada bila-bila masa dan dimana sahaja.

DTX

Membantu tubuh anda menyingkirkan toksin untuk mengembalikan dan mengekalkan kesihatan hati anda menggunakan formulasi herba yang bermanfaat seperti ekstrak biji multisel cendawan reishi susahnya sinopsis dandelion kunyit dan artikel.

Herblax

Seringkali kita akan mengabaikan pengambilan serat dan air secukupnya terutama ketika musim perayaan. Herblax  merupakan campuran salah satu propetiari  termasuk daun senna yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif. Ia juga membantu melegakan sembelit ringan yang disebabkan pengambilan serat dan air yang rendah.

ALFALFA

Digelar sebagai “bapa kepada segala makanan”. Alfalfa adalah gudang yang menyimpan kira-kira 300 jenis nutrien. Ia kaya dengan kandungan surat penghadaman dan enzim yang menjalankan fungsi. Beberapa kajian klinikal mendapati bahawa Alfalfa menggalakkan pergerakan usus yang sihat dan sistem penghadaman yang sihat.

LECITHIN

Lecithin soya memecahkan lemak kepada molekul halus untuk penghadaman maka mengurangkan pengumpulan lemak dalam badan. yang membantu dengan memecahkan lemak kepada asid lemak untuk menggalakkan badan menggunakan sebagai bahan tenaga dan bukannya menyimpan lemak berkenaan dalam tisu.

PEPPERMINT GINGER PLUS.

Pudina dan halia digunakan secara tradisional dan turun-menurun untuk menenangkan dan melegakan. Ia juga boleh membantu melawaskan penghadaman termasuk kembung dan berangin. ia mengandungi formulasi 4 herba termasuk pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk membantu penghadaman dan melegakan kembung perut.

COQ-TROL PLUS

Tingkatkan tenaga anda dengan mengoptimumkan fungsi sel dan menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang. coq10 plus membekalkan sebatian semulajadi dan proprietary dengan 100mg coenzyme q10 bersama resveratrol dan tokoferol. Ia juga dilengkapi dengan bahan mangkin iaitu minyak zaitun untuk penyerapan optimum.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607