Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

RAHSIA TANDEM NURSING : IBU LEBIH BERTENAGA DAN SUSU LEBIH MERIAH

Hari ni Che Yan nak kongsikan kisah benar seorang ibu yang tandem nursing sehingga sakit-sakit badan. Mungkin stress badannya menyebabkan susu semakin berkurangan.

Jom ikuti kisah Puan Aryn.

Nama saya Ereena hamzah dan berasal dari Papar Sabah

Saya ibu kepada 5 orang anak dan sejak melahirkan anak ke 2, saya mula mengamalkan tandem nursing atau menyusukan anak secara serentak.

Tandem nursing juga bermaksud berkongsi susu dan dalam kisah saya, anak yang lebih besar  berkongsi susu dengan adiknya.

Semasa mengandung anak ke 2, susu ibu saya sangat kurang dan berat anak pertama saya turun bermula sejak itu.

Saya sangat risau dan memilih memberikan susu ibu kepada anak pertama saya selepas adiknya lahir.

Alhamdulillah, beratnya semakin bertambah tidak lama selepas itu.

TIDAK SEMUDAH DISANGKA

Tandem nursing its not easy pada mulanya. Saya lebih cepat letih dan badan lebih cepat sakit-sakit.

Saya yang pada mulanya hanya amalkan ESP, decide untuk ambil Full Set penyusuan Shaklee yang terdiri daripada ESP, Vita Lea, B Complex, Vitamin C, Alfalfa dan Ostematrix untuk membantu saya dalam journey ini

Setelah mengamalkannya beberapa hari, saya perasan saya lebih bertenaga, badan tidak lagi mudah sakit dan susu semakin meriah
.
Dan oleh kerana itu, saya teruskn dan konsisten dengan set eksklusif ini sehingga kini kerana saya masih mengamalkan tandem nursing anak ke 4 dan anak ke 5 saya.

Selain susu lebih meriah, saya juga perasan kulit makin sihat dan berat badan maintain walaupun sudah mempunyai 5 orang anak.

Alhamdulillah.. Memang tidak silap pilihan saya untuk konsisten dengan Set ini kerana saya berjaya tandem nursing anak-anak dan memberikan susu ibu terbaik buat mereka😊.

Terima Kasih

Kredit SupermomShakleeStory

Begitulah kisah Puan Aryn.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607