Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Mempunyai kulit yang sihat sudah pasti menjadi idaman setiap wanita. Che Yan juga tidak terlepas daripada keinginan itu. Malangnya sejak dari tingkatan 3 kulit muka Che Yan mula bermasalah. Parut penuh di muka.

Zaman persekolahan berlalu dengan muka yang tidak terbela. Masuk universiti semakin kronik. Ditambah pula dengan masalah alergik terhadap terung. Muka Che Yan semakin teruk. Dah tak boleh nak beza mana tahi lalat mana parut alergik. Parut hitam penuh di kawasan pipi dan dagu. Tak ketinggalan dahi. Nak tak nak Che Yan tetap perlu berjumpa dengan orang untuk berinteraksi.

Selain Che Yan masih kurang mahir dalam bab penjagaan wajah, duit pun belum lebat. Pakai saja apa saja asal boleh.

Apabila sudah bekerja ada duit. Che Yan cuba beberapa produk penjagaan wajah. Kebanyakannya dari drugstore. Masalahnya Che Yan terpaksa mix and match produk penjagaan wajah pelbagai jenama. Tak semua produk dalam rangkaian sama sesuai untuk kulit Che Yan. Ada pencuci muka sesuai, tone pula tak sesuai.

Che Yan pernah juga berjumpa doktor kulit. Che Yan diberikan ubat sapu dan ubat untuk dimakan akibat dari alergik tu. Namun, kesannya sementara sahaja.

Pernah juga sekali terjebak dalam produk viral kilo. Tapi alhamdulillah hidung Che Yan cepat menghidu bau yang tidak menyenangkan dan Che Yan berhenti guna produk tu.

Pernah juga Che Yan guna produk antarabangsa. Memang bagus tapi masih perlu mix and match sebab tak semua sesuai.

Sampai la Che Yan kenal dengan rangkaian penjagaan wajah Youth dari Shaklee. Peringkat awalnya Che Yan ambil suplemen untuk berpantang. Tapi Che Yan dapat efek bonus iaitu kulit semakin baik. Namun parut masih lagi kelihatan.

Apabila Youth diperkenalkan pada tahun 2017, Che Yan tak lepas peluang untuk mencuba. Memang terselit juga persoalan “berjayakah aku nak dapat kulit sihat dengan Youth ni?”.

Che Yan nekad untuk cuba menggunakan Youth. Semangat sangat masa tu. Che Yan beli satu set penuh. Untuk permulaan Che Yan guna set asas dahulu  agar kulit serasi dengan set penjagaan wajah Youth.

Penggunaan set asas sahaja sudah memberi rasa selesa kepada wajah Che Yan. Apabila Che Yan rasa serasi Che Yan tambah pula Serum dan Radiance C+E. Makin hari makin ketara perubahan pada kulit wajah Che Yan. Kulit makin lembut. Kesan parut alergik semakin pudar dan tidak kelihatan. Che Yan dah boleh bezakan tahi lalat dan parut di muka sebab parut dah makin hilang dan pudar.

Che Yan makin seronok dengan perubahan kulit wajah Che Yan. Che Yan mula kongsikan keseronokan dengan orang ramai.

Inilah perubahan yang kulit muka Che Yan alami. Betullah Youth is hope. Memberi harapan baru buat mereka yang hampir putus asa dengan masalah kulit.

Jom ikuti video Che Yan perkenalkan Youth satu per satu :

Ok, setakat ni dulu perkongsian dari Che Yan berkaitan dengan penjagaan kulit wajah bersama Youth. Untuk enty akan datang Che Yan akan kongsiakan pula suplemen shaklee yang Che Yan ambil untuk merawat dari dalam agar kesihatan luar dan dalam terjaga.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Youth jangan lupa hubungi Che Yan.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607