Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Assalamualaikum

Che Yan in da housezzz, hari ni Che Yan nak share satu item baru masker terbaik dari Shaklee dalam range skincare a.k.a penjagaan kulit wajah. Tak payah dah nak tumbuk segala bahan nak tepek kat muka. Tak payah nak sukat  dan takut salah sukat. Buka saja bekas dan calit-calit saja masker terbaik.

Memperkenalkan adik-beradik baru dalam range Youth skincare iaitu PURIFYING CLAY MASK dan HYDRATING GEL MASK.

Apa kegunaannya? Apa fungsinya? Kenapa dua jenis?

Okey, kita kenal satu persatu.

PURIFYING CLAY MASK

 

Purifying Clay Mask ni di formulasi untuk kulit berminyak dan mudah berjerawat. Yang bestnya mask ni bertindak sebagai agen detoks dan membersihkan kulit wajah.

Mask ni diadun dengan campuran tiga jenis tanah liat yang kaya dengan mineral, serbuk arang yang halus dan abu gunung berapi dari Pulau Jeju yang bersih di lautan Pasifik.

Ramuan hebat ini dapat menyerap dan memerangkap bahan pencemar, kotoran dan sebum berlebihan untuk membantu meminimumkan penampilan liang pori. So, kalau pori dah tone down maka kulit pun akan kelihatan lebih licin. Apa yang membezakan Clay Mask dari rangkaian Youth Shaklee ini dengan mask lain yang mempunyai unsur arang ialah mask ini tidak merengsakan kulit. Sebaliknya mask ini melicinkan kulit tanpa menghakis atau mengeringkan kulit.

Bahan utama lain dalam mask ni ialah schisandra Chinensis, Lotus Japonicus dan muscadine grape extract.

HYDRATING GEL MASK

Hydrating Gel Mask ni pulak diformulasi untuk kulit kering. So, boleh lah nak manjakan wajah yang selama ni kering merekah dengan mask ni. Mask ni akan memberi kelembapan yang mendalam serta melegakan kulit agar sentiasa segar dan terhidrat.

Kalau tengok fizikal mask ni dalam bentuk gel keemasan. Gel emas ni padat dengan asid hialuronik, jus daun aloe, dan gabungan pelbagai herba seperti centella asiatica dan ekstrak chamomile yang memberikan kesegaran dan kelembapan yang berpanjangan untuk kulit yang lebih berseri.

Bahan utama lain dalam mask ni jugajuga i schisandra Chinensis, Lotus Japonicus dan muscadine grape extract.

Bagaimana dengan kulit kombinasi? No poblem coz mask ni boleh dipakai secara kombinasi dimuka anda.

Jom kita tengok cara guna mask terbaik ni.

Cara guna Purifying Clay Mask untuk kulit berminyak dan berjerawat

 

Cara guna Hydrating Gel Mask untuk kulit kering

Cara guna Purifying Clay Mask dan Hydrating Gel Mask serentak untuk kulit kombinasi

Okey, tu serba sedikit berkaitan masker terbaik keluaran Shaklee dalam rangkaian Youth skincare. Kalau berkenan nak coba jangan lupa contact Che Yan yang ramah mesra ni hehe.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak bisnes pun boleh. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Boleh klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607