Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Salam semua. Apa habaq. masih dalam mood syawal lagi ni. Jemputan rumah terbuka tak putus-putus kan. Hobinya makan, cita-citanya pulak maintain kurus. macam mana tu?

 

Jomlah Che Yan kongsikan item dalam shaklee yang boleh bantu hampa untuk kurangkan atau maintain berat badan. Kebetulan bulan Mei 2023 ni, Shaklee ada buat kempen set hello new you. kalau dalam bahasa melayu tu maksud dia lebih kurang “hai, awak yang baru”. Kenapa hello new you? cuba tengok iten set hello new you.

 

Bulan Mei 2023 ni, Shaklee buat promosi hello new you ni sempena nak support kesinambungan semangat korang nak kurus cantik masa ramadan aritu. Bila dah beraya ni memasing kadang kelaut. Maka ayuh kita kembali ke pangkal jalan dengan support system yang lebih ampuh iaitu dengan set hello new you. Kebetulan pulak belian set hello new you bulan Mei 2023 ni dapat pulak Cinch Shake lagi satu canister. Kan berbaloi tu.

Jom kita kenal satu persatu item dalam set hello new you ni :

CINCH SHAKE

Jika anda ingin menurunkan berat anda dengan berkesan, inilah caranya. Cinch Mixed Soy Protein Shake adalah minuman yang lazat, pantas dan berkhasiat untuk hampa. Ia membekalkan nutrien seumpama satu hidangan, tetapi rasanya enak seperti pemanis mulut. Dalam cinch shake ni ada leusina. Leusina adalah asid amino penting, yang bertanggungjawab untuk pertumbuhan otot dan mengekalkan pertumbuhan. Oleh kerana tubuh badan kita tidak dapat menghasilkan leusina, ia mesti diperolehi dari sumber makanan. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa leusina bermanfaat dalam:

  • Menggalakkan pengeluaran otot.
  • Menyokong pertumbuhan otot tanpa lemak.
  • Menyokong pemulihan otot.
  • Mengurangkan keletihan otot selepas bersenam.

Leusina diperlukan oleh individu yang:

  • ingin mengawal berat badan
  • ingin mengekalkan jisim otot
  • sedang dalam rejim kecergasan
  • ingin mengambil makanan yang cepat dan berkhasiat selepas senaman

 

LECITHIN

Lecithin dikenali sebagai pengemulsi semula jadi. So, secara tak lansung segala lemak jahat tu akan di “potong-potong” supaya senang nak dinyah dari badan. pengambilan lecithin juga dapat meningkatkan tumpuan tau.

OMEGA GUARD

Antara pelbagai lemak yang ada, terdapat satu yang anda tidak boleh kurang iaitu asid lemak penting omega-3, dimana tubuh anda tidak mampu hasilkan sendiri. Dua jenis utama adalah EPA dan DHA, penting untuk kesihatan manusia. Bagaimana omega bantu dalam dalam pengurusan berat badan? Asid lemak omega 3 mampu kawal pelbagai jenis hormon dalam badan termasuk hormon leptin. Hormon leptin ni berfungsi untuk kawal selera makan kita.

HERB-LAX

Herb-lax ialah pemakanan seimbang yang kaya dengan serat, pengambilan air yang banyak dan senaman yang kerap menyumbang kepada pergerakan usus yang sihat. Untuk melegakan masalah sembelit yang kadang-kala berlaku. Kalau pergerakan usus kita cun barulah badan boleh serap nutrisi dengan baik. maka kita akan jadi kurus yang sihat.

Kalau hampa perasan, prinsip asas nak kurus ialah bakar, buang dan bina. So, dalam shaklee semua tu dalam satu set hello new you. Kalau hampa amalkan set ni kompom hampa akan jadi “orang baru”.

kalau hampa fefeling nak ada new look jom dapatkan set hello new me dari che yan.

www.wasap.my/013-9117607