Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Salam semua. Raya sakan nampak. Che Yan tahun ni banyak menunggu tetamu. Anak-anak murid dan rakan taulan ramai yang datang berkunjung ke rumah so masak dan makan je lah kerjanya. Walaupun duduk dirumah saja, dah nama pun raya mesti nak kelihatan berseri-seri kan. jadi jom Che Yan kongsikan hari raya Che Yan dengan shaklee. memang kompiden level Che Yan pergi to the moon and back.

Dulu hampa tengok muka Che Yan ni. Kompiden memang kelaut dalam peginya.

 

 

Lepas jumpa rangkaian Youth Shaklee, kesihatan kulit Che Yan berubah 360 darjah. So, pengalaman hari raya dengan shaklee tahun ni Che Yan nak cerita tentang manfaat Youth Shaklee kepada kulit Che Yan. Actually Che Yan memang pengguna tegar shaklee. pertemuan dengan Youth buat Che Yan jatuh cinta berkali-kali dengan Shaklee.

Item basic macam pencuci muka, toner, pelembab dan krim malam memang Che Yan konsisten. Cuma bila nak raya Che Yan intensifkan penggunaan masker daripada rangkaian Youth. Jom Che Yan kenalkan dengan masker dalam rangkaian Youth. Ada dua jenis mask dan dua-dua pun best.

 

YOUTH PURIFYING CLAY MASK : DETOKS DAN MENYUCIKAN

Mask ni menyahtoksin dan membersihkan kulit dengan campuran tiga jenis tanah liat yang kaya dengan mineral, serbuk arang yang halus dan abu gunung berapi dari Pulau Jeju yang bersih di Lautan Pasifik. Ia menyerap dan menyingkirkan bahan pencemar, kekotoran dan lebihan sebum untuk membantu meminimumkan penampilan liang pori bagi menyerlahkan kulit yang lebih lembut. Lepas pakai ni hampa akan fefeling macam baru keluar dari SPA. kulit hampa akan rasa plumping dan tegang tapi masker ni tak merengsakan kulit.

YOUTH HYDRATING GEL MASK : MENYEGAR DAN MENYERIKAN

Mask ni menyaman dan menyegarkan untuk kulit yang segar dan berseri. Bahan-bahan seperti asid hialuronik, jus daun aloe dan campuran pelbagai herba daripada ekstrak Centella Asiatica dan Chamomile memberikan kelembapan pada kulit.

 

Selain menge”mask” muka Che Yan gunakan juga krim malam jenis rich. Krim malam ada dua jenis jugak, light dan rich. Biasanya Che Yan guna yang light tapi bila nak raya Che Yan pilih rich sebab cuaca panas dan Che Yan tidur dalam pendingin hawa jadi Che Yan perlukan kelembapan kulit yang lebih. Krim malam rich ni menyokong proses pembaharuan kulit untuk kulit yang kelihatan lebih muda, lebih lembut dan lebih cerah. Selain itu, krim ni jugak dapat meningkatkan ketegangan dan keanjalan kulit hasil paduan alga laut, bahan botani dan vitamin. Ni krim malamnya.

The best part ialah hari raya dengan shaklee memang mudah. kulit dah helok maka Che Yan tek perlu nak tampal faundation berkilo-kilo atau consealer bertepek-tepek demi menutup cela dimuka. nak nampak muka bersiap Che Yan cuma perlu 3 item selepas rutin skincare iaitu Age Defence Moisturizer SPF50, Youth BB Cream dan lipstick. Done! cer tengok video kat tiktok Che Yan video tiktok

 

Tengoklah macam mana Youth shaklee tranformkan Che Yan.

 

 

Ni gambar terbaru 2023. Fefeling from makcik to kakak gitcheww.

Begitulah kisah Che Yan berhari raya dengan shaklee. Jom la helok sama-sama. kulit sihat kompiden pun bertingkat-tingkat.

Nak kulit sihat jangan lupa hubungi Che Yan www.wasap.my/013-9117607