Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Kekal duduk di rumah dengan membuat pilihan yang sihat membantu anda dan insan tersayang kekal cergas. Cubalah 5 panduan terbaik kami untuk kesihatan imun yang lebih baik!

Makan Ikut Waktu

Mengekalkan paras tenaga dan gula dalam darah membantu menyihatkan tubuh badan supaya anda dapat melindungi din daripada kuman. Makanlah mengikut waktu. Apabila anda tidak sempat, ambillah minuman shake yang disediakan menggunakan ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour untuk membekalkan nutrien yang pantas dan mudah. ESP mengandungi 9 asid amino penting, 5 vitamin B dan 14g proteiny soya dalam setiap hidangan

Membekalkan Nutrisi Harian

Kekal terhidrat dengan sekurang kurangnya 2 liter air setiap hari.

Lebihkan buah-buahan dan sayur-sayuran pada setiap waktu makan.

Dapatkan nutrien pembina tulang daripada sumu. yogurt, dan keju Tambahkan dengan OsteMatrix bagi membina kekuatan tulang untuk badan yang kuat.

Makan daripada sumber omega-3 dengan mengambil kekacang, birin, dan kan Pilih suplemen seperti Omega Guard.

Fokus Antioksida

Mulakan setiap hari dengan Sustained Release Vita-C Plus Kajian mendapat bahawa antioksida memainkan peranan penting dalam membantu badan menguruskan keradangan terutamanya untuk mengekalkan kesihatan sistem imun Ambillah makanan yang tinggi antioksida seperti bayam. kekacang, avokado labu, coklat pahit, dan buah-buah beri.

Kekal Aktif

Keajaiban menjadi aktif ialah ia dapat mengurangkan tekanan (yang boleh memben kesan negatif kepada sistem imun) dan merangsang tindak balas immun kita. Pergilah berjalan, berjoging, berlatih yoga atau menggerakkan badan dengan aplikasi senaman kecergasan di rumah Senaman yang teratur, makanan seimbang yang kaya serat dan banyakkan minum air semuanya menyumbang kepada badan yang sihat Pada hari-hari anda perlukan secikit bantuan, Herb-Lax menggalakkan pergerakan usus yang sihat untuk membantu proses semula jadi badan.

Kekal Positif

Dalam keadaan yang tidak menentu ini, marilah membuat satu komitmen untuk menjadi seorang yang positif dan menjaga tubuh kita. Cuba rehatkan minda selama 10 minit setiap hari .Matikan semua peranti sekurang-kurangnya sejam sebelum tidur untuk menenangkan diri dan mendapat rehat yang baik pada waktu malam. Esok keadaan akan bertambah lebih baik.

Kalau nak jimat  sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607