Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Utamakan penjagaan diri! Luangkan masa untuk diri anda dan tampil berseri dengan YOUTH™. Jom kita ikuti langkah kulit berseri.

1. Pembersihan Berganda

Langkah 1: Pembersihan Kering Sapukan Luminous Gel Oil Cleanser pada kulit yang kering Urut perlahan-lahan dalam gerakan pusingan selama 60 saat. Bilas

Langkah 2: Pembersihan Basah. Ulangi langkah 1, cuma kali ini pada kulit. yang lembap.

2. Menyegar Dan melembap

Peraturan umumnya adalah bermula dengan produk paling cair dan berakhir dengan a produk yang paling pekat. Mulakan dengan Perfecting Skin Toner anda sebagai lapisan pertama kemudian sapukan campuran pelembap dan serum. Akhiri dengan Advanced Renewal Night Cream formulasi Light atau Rich.

3. Lakukan urutan

Berikan urutan lembut pada kulit untuk menghargai kulit anda. Cubalah Radiance C+E. la berfungsi sebaiknya dengan kelembutan yang licin sehingga urutan berakhir.

4. Mask Wajah

Pakailah mask wajah ketika anda bersantai membaca buku, ketika dalam tab mandi atau kala menikmati minuman kegemaran anda. Anda pasti sukakan Purifying Gel Mask dan Hydrating Clay Mask! Sapukan Purifying Clay Mask pada kawasan berminyak dan Hydrating Gel Mask pada kawasan yang memerlukan lebih kelembapan.

Kalau nak jimat  sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607