Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

SUSU MERIAH DENGAN SET MENYUSU SHAKLEE

Jom ikuti testimoni kali ini yang mengamalkan set menyusu shaklee sepanjang tempoh menyusu.

*****

Perjalanan penyusuan/breastfeeding bukanlah mudah seperti yang disangkakan. Banyak ilmu, pengorbanan dan juga kesabaran yang perlu ibu-ibu lakukan bagi menjayakan misi ini. Ramai ibu yang kecundang, terutamanya selepas kelahiran dengan alasan susu tidak ada atau susu tidak banyak.
.

Pengalaman Wanie sendiri ketika anak pertama, Wanie gagal menyusukan anak disebabkan kurangnya ilmu dan kesedaran mengenai penyusuan. Alhamdulillah, untuk anak yang kedua, ketiga dan ke 4 ( yang kini berusia 11 bulan, June 2020) diberi susu badan sepenuhnya.

.
Sangat penting bagi kita memberi  nutrisi yang terbaik buat bayi kita
Secara amnya, untuk seseorang ibu menghasilkan susu ibu yang banyak, tubuh ibu terlebih dahulu haruslah sihat dan mendapat cukup nutrisi yang berkhasiat.
.

Jadi Vitamin Wanie amalkan adalah Set Menyusu Shaklee iaitu B Complex, Vitalea, Vitamin C, Alfalfa, Ostematrix, Zink, Omega, Esp dan Wanie akan pastikan wanie ambil vitamin ni tanpa gagal.
.

Selepas je bersalin wanie terus amalkan Set Menyusu Shaklee hasilnya sangat meriah dan badan wanie sangat bertenaga. Alhamdulillah..dalam masa 7 hari selepas besalin kerap menyusukan baby dan pump ikut jadual semakin lama semakin meriah Wanie.
.

Selepas konsisten amalkan Set Menyusu Shaklee, Wanie dapat buat stok 400 oz sebulan untuk simpanan bila naik kerja nanti dan Wanie perasan yang EBM juga pekat. Bila susu pekat, baby minum sikit jer pun dah kenyang.
.

Penangan Set Menyusu Shaklee ni lah yang menyebabkan peti ais rumah penuh dengan ebm sahaja. Takde ruang nak simpan ayam daging ker, beli terus masak jer.
.

Bukan itu jer tau, terpaksa pinjam peti ais di rumah kawan.
Ini lah Set Menyusu Shaklee yang membantu Wanie  fully breastfeeding Arissa dan Adelia. Sangat berbaloi beli set ini kerana membantu bukan sahaja banyakkan susu semata-mata tapi baby juga lebih sihat dan kulit mereka cantik dan gebu. Kalau kena gigit nyamuk pun takdelah tinggalkan parut.
.

Begitu lah cerita dari Wanie .Excited bila bercerita set menyusu Shaklee ni. Jadi Wanie kongsikan di sini supaya ibu-ibu lain yang tercari-cari vitamin untuk menambahkan susu badan, boleh lah consume Set Menyusu Shaklee ni.

Terima Kasih Shaklee, Terima Kasih Supermom Shaklee Story!

Begitulah kisah perjalanan penyusuan Puan Wanie.

Kalau nak jimat  sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607