Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

BIAR LAMBAT PERUBAHANNYA ASAL SELAMAT DAN BERKESAN

Jom kita ikuti pengalaman Puan Endawati yang telah berjaya menyelesaikan masalah kulit beliau dengan Youth Shaklee.
Assalammualaikum..

Hai Nama saya Endawati Binti A.Bakar. Atau lebih di kenali dgn Nama Lenda. Lenda memang obses tentang kecantikan.. Bila dah obses ni, bermula la pengalaman yang mengerikan dalam hidup lenda. Bila muka lenda breakout terus akibat produk timbang kilo dan produk local.

Pada awal ya muka lenda masih di kira dalam keadaan sihat. Biasa la bila jerawat timbul 1-2 bila time period.. Tapi masih rasa x puas hati tengok kulit orang cantik..so tanpa berfikir panjang lenda pun dengan drastik nya mengambil langkah pendik untuk menggunakan produk brand XXX yang konon nya cerah dalam masa 3 hari.

Pada mula nya lenda pakai ok.. Memang nampak kesan dalam masa 3 hari.. Tapi bila dah masuk seminggu.. Kulit mula mengelupas, bile cuci muka rase pedih, muka rasa gatal, mengeyam mcm ade Benda merayap ke seluruh muka lenda.. Bila lenda bagi feedback pada seller.. Dia cakap proses Nak buang sel2 mati… so terus kan je.

Bile dekat 3-4 bulan muka semakin terus lenda bertukar pula kepada produk AAA.. Seller cakap ade kKm tak perlu risau.. So dengan excited lenda terus kan dengan produk AAA.. Tak di nafikan memang muka lenda licin.. Seronok sangat mase tu.. Tapi lama kelamaan.. Kulit lenda semakin nipis.. Bila terkena kuku.. Terus tercalar dan berdarah.. Allahu tak dapat Nak gambar kan perasan sakit dan pedih nya masa tu..

Lenda selalu mengadu dengan adik lenda tentang masalah lenda..adik lenda paksa lenda buang semua produk local yg 2-3 brand yang lenda guna..

Tapi lenda terfikir ape produk yang lenda nak pakai lepas ni..lagi trajis bila lenda Berhenti dari proruk local.. Muka lenda lagi teruk sangat2!!

Malu sangat dengan muka yang teruk.. Bila ada yang jumpa lenda.. Semua tanya lenda kena Chiken pox ke.. Lenda hanya mampu menganggukkn kepala sahaja.. Menangis lenda setiap pagi tengok muka sendri.. Anak2 lenda pun ckp.. Muka ummie buruk.. Allah terus melelih air mata lenda menahan sebaik.smpai la suatu hari

Sebelum adik lenda pergi BLNC 2017.. Dia ada cakap shaklee nak keluakan produk skincare baru.. Pada mulanya lenda tak ambil port.. Tapi setelah di brainwash dengan adik lenda. Lenda tekat guna youth skincare. February 2017 lenda start guna youth skincare

Dalam masa sebulan lenda guna youth tak berapa nampak perubahan yang ketara.. Biasa la produk semula jadi memang take time.. But lenda tak give up.. Lenda teruskan juga dengan rutin harian.. Mase tu lenda beli 1 set yg treatment..

Bila masuk 2-3 bulan perubahan di muka lenda semakin ketara.. Selalu husband lenda yang akan perasan.. Bekas bekas jerawat semakin pudar, jerawat semakin kurang, masa tu bila di puji rasa bersyukur sangat kulit lenda dah kembali sihat dan cantik.

Lama ke laman ramai yang tegur lenda.. Muka lenda semakin cantik, jerawat hilang, kawan kawan officer pun mula perasan.. Dan bila balik raya jumpa saudara mara semua puji kulit dah cantik..

Allahhu Akbar gembira tak terkata.. Bukan kita nak menunjuk yang kulit kita cantik.. Tapi yang pentik kulit kita sihat dan bebas dari masalah yang sering wanita di luar sana alami.

So kepada mereka sana yang masking menggunakan produk local.. Buang la produk tu jauh2.. Sambil bila Nk rosak muka dgn bahan terlarang, yang bayak Mercury yang bayak hidrokinon,..

Sayangi la skin kita.. Buat pilihan yang bijak.. Jangan kita jadi hamba untuk kecantikan. Tapi akhirnya kita menyesal… Youth adalah skincare yang terbaik..

Bahan semulajadi dan tak perlu kita sangsi lagi..

“be smart Beautiful with brain”

Tq supermom
Tq shaklee

Begitulah perkongsian Puan Endawati berkaitan perjalanan memperbaiki kulit wajah yang rosak.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607