Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

PENGALAMAN BERPANTANG DENGAN SET POSNATAL PREMIUM SHAKLEE

MasyaAllah..Luka sembuh dalam masa 5 hari,Boleh bersila tanpa rasa sakit!!

Assalamualaikum, saya Cikgu Nadd dari Johor Bahru. Saya nak berkongsi pengalaman sebagai ibu kepada dua orang hero yang sihat.

Semasa tempoh hamil, macam biasalah ibu-ibu akan mula mencari cari produk untuk berpantang dan mengembalikan semula kesihatan diri dan mengembalikan berat badan kepada berat ideal. Alhamdulillah ditemukan dengan produk premium dari Shaklee.

3 Februari 2020 tarikh bersalinkan anak kedua, Muhammad Furqan, CikguNadd terus ambil dos pertama Vivix, Vitamin C, Alfalfa, ESP, OmegaGuard, B-complex dan Ostematrix semasa di wad.

Alhamdulillah, waktu tu tak ada rasa sembelit iaitu benda pertama yang paling CikguNadd takut. Ini disebabkan pengalaman waktu anak pertama mengalami sembelit yang teruk, waktu itu masih belum mengenali Shaklee.

Alhamdulillah, Hari ke 5 sewaktu lawatan nurse ke rumah untuk pemeriksaan ibu dan anak, Nurse bagitahu luka dah bercantum dan dah kering. Dan CikguNadd langsung tak ada rasa susah untuk duduk dan bangun. Badan rasa segar walaupun hanya tidur 4jam setiap hari.

Pernah duduk untuk susukan anak, waktu tu hari ke 10 dalam berpantang. Cikgu Nadd tak perasan secara tak sengaja duduk bersila!,
Memang luka dah bercantum elok dan jahitan dah cantik. Alhamdulillah!!

Berpantang dengan rasa segar dan seronok. Kulit makin cerah apabila konsisten dengan Set Premium Berpantang Shaklee. Berat badan turun dari 64kg kepada 53kg dalam tempoh 3bulan berpantang.

Sekarang saya sedang konsisten amalkan Set Menyusu Shaklee pula.
Anak debab dan ramai yang tegur “Baby Shaklee” 😍


Alhamdulillah..Terima Kasih Shaklee.
Terima Kasih Supermom Shaklee Story!!

Kalau nak jimat  sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607