Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Hari ni Jom kita ikuti kisah Puan Hazanah. Apa shaklee efek beliau berkaitan dengan migrain.

*****

Saya berusia 37 tahun. Ibu kepada 3 orang anak lelaki berusia 10 tahun (kembar) dan 3 tahun. Seorang pengurus rumahtangga dan menjalankan perniagaan online.

Bermula dari bulan puasa tahun lepas, saya tiba-tiba mengalami migrain setelah bertahun tak mengalaminya. Tapi kali ni ia agak berbeza.

Jika sebelum ni tanda migrain akan memyerang, muncul darkspot pada penglihatan mata. Tapi kali ni muncul corak zigzag berwarna-warni memanjang yang menghalang pandangan mata!

Kemudian diikuti sakit kepala berdenyut yang amat sangat, pening kepala berpusing dan mual yang berlarutan selama sehari ke dua hari.

Saya tak dapat jangka bila migrain akan menyerang. Ia datang agak kerap dan memang mengganggu urusan harian saya. Saya tak dapat uruskan anak-anak dan rumahtangga serta aktiviti bisnes. Saya sensitif pada bau sabun basuh pinggan, cahaya telefon, tv dan sesetengah makanan seperti keju.

Saya cuba konsisten ambil Ostematrix dan BComplex selain dari terpaksa bertahan dengan pil chi kit teck aun, sejenis herba cina dengan paracetamol ketika serangan berlaku. Walaubagaimanapun selang beberapa hari migrain tetap akan muncul semula.

Ini berlarutan selama beberapa bulan hingga bermula awal tahun ni, saya mula terfikir untuk mencuba Vivix secara konsiten setiap hari.

Awalnya, bila corak zigzag tu muncul dan kepala mula rasa berdenyut saya terus ambik Vivix dalam kuantiti yang lebih dari biasa. Selang beberapa ketika, corak tersebut dan denyut kepala mula menghilang perlahan-lahan.

Kemudian saya teruskan Vivix seperti aturan biasa.

Alhamdulillah sejak dari situ, corak zigzag dan migrain tak lagi datang menyerang walaupun pada hari yang sangat panas dan meletihkan, atau selepas saya makan kek keju, dan makanan tinggi perisa atau pada hari saya tak cukup tidur ataupun stress.

Malah saya dapat bonus kulit yang sangat moist, sakit bahagian sendi siku akibat tersalah angkat benda berat pun terus hilang. Badan cergas bertenaga walaupun berpuasa sahur dengan hanya segelas air kosong.

Saya rasa seperti badan saya lebih muda dari usia sebenar, daya ingatan dan daya fikiran lebih kuat untuk tangani stress, mood lebih stabil untuk layan karenah anak-anak, badan rasa ringan, kitaran haid teratur dan lancar tidak berketul.

Sememangnya saya dah jatuh cinta dengan Vivix. Ia membantu saya untuk nikmati kehidupan dengan lebih indah dan bahagia seadanya. Alhamdulillah


Terima kasih Shaklee. Terima kasih Supermom Shaklee Story.

Kalau nak jimat  sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607