Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

ELDERBERI-BERI YANG LUAR BIASA

Saiznya kecil. Kuasanya besar. Elderberi adalah Makanan Luar Biasa (superfood), penjana nutrien, kaya dengan fitonutrien. Selama berabad-abad, Elderberi terkenal kerana mempunyai pelbagai manfaat kesihatan yang mengagumkan, termasuk kesihatan imun.

1 Tinggi Kandungan Antioksidan

Sumber asid fenolik, flavonol, Vitamin A dan C yang bagus, iaitu antioksidan utama untuk membantu melawan radikal bebas dan tekanan oksidatif

2 Kaya dengan Polifenol-Antosianin Nutrien utama dolam Elderberi

antosianin adalah sebatian yang bertanggungjawab memberikan buah ini warna ungu gelap dan ia popular dengan sifat antikeradangan dan antikarsinogenik, manfaat kesihatan kardiovaskular dan kesihatan imun Elderberi mengandungi lebih banyak antosianin berbanding beri yang lain.

3. Secara tradisional digunakan untuk melegakan simptom demam dan selsema.

Makanan perubatan dan penawar semulajadi dal di dalam perubatan tradisi rakyat Eropah untuk membantu melegakan demam, selsema, sakit-sakit badan, batuk, hidung tersumbat dan sinus

4 Meningkatkan Pertahanan Badan

Mengandungi ciri antibakteria dan antivirus semulajadi, yang boleh membantu badan anda melawan jangkitan.

5 Mempercepat kan penyembuhan, Mengurangkan demam dan selsema yang berpanjangan.

Kajian mendapati bahawa penghidap selsema mengalami tempoh serangan yang lebih pendek dan simptom yang kurang teruk apabila mengambil ekstrak elderberi pada permulaan kemunculan simptom Sebatian dalam elderbori didapati menyekat protein dalam virus seisoma daripada melekat kepada sel perumah. Ini dapat menjelaskan mengapa ia kelihatan boleh melawan selsema.

MANFAAT ELDERBERRY YANG MENGAGUMKAN.

NUTRISI LENGKAP PENUH KHASIAT

Life Shake merupakan hidangan semua-dalam-satu yang lengkap. kaya protein, kalsium, serat, vitamin dan mineral, dengan tambahan ekstrak Elderberi untuk meningkatkan perlindungan.

Kaya, berkrim dan sangat lazat dengan sistem pemanis baharu kami, Reb M, Life Shake meningkatkan tenaga, memberi rasa kenyang yang lebih lama, membantu mengekalkan berat badan yang sihat dan menyokong kesihatan secara menyeluruh

KEISTIMEWAAN SHAKLEE LIFE SHAKE

Membekalkan 20g protein soya ultra-tulen Bukan GMO bagi setiap hidangan, termasuk campuran proprietan protein biji chia organik dan biji labu organik.

Rendah indeks glisemik yang menampilkan inovatif pemanis baharu. Reb M. untuk membantu mengekalkan paras gula darah yang sihat dan memberikan rasa kenyang yang lebih lama.

Prebiotik daripada campuran bijirin dan enzim pencemaan untuk pencernaan yang lebih baik dan meningkatkan penyerapan protein.

Dikuasakan oleh Leusina untuk mengekal dan membina otot, membakar lemak dan menyokong metabolisma Tanpa lemak trans, bebas kandungan tenusu.

Kalau nak jimat  sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607