Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

VIVIX BANTU PULIHKAN ALAHAN UBATAN HOSPITAL

Kisah kali ni Che Yan paparkan tentang alahan ubat yang berlaku pada seorang kanak-kanak dan apa yang dilakukan oleh ibunya. Jom ikuti kisah benar ini.

*****

Assalamualaikum..

Nama saya Zahratul Muna..mama kepada Ahmad Irfan .

Ceritanya bermula pada 6 September 2019.Irfan yang berumur 2 tahun lebih ketika itu diserang rota virus.Satu hari dia muntah dengan banyak,tak boleh lansung nak makan dan minum sikit pun muntah juga.
.

Panik masa tu sebab suami pula balik kampung.Mujurlah saya boleh memandu.Saya bawak Irfan ke Klinik Kesihatan yg berdekatan .Dalam perjalanan ke klinik pun dia masih muntah dan muntah juga.
.

Selepas doktor buat pemeriksaan, Irfan dalam keadaan yang sangat lemah.Saya cakap dia muntah 1 hari..memang lemah ngantuk mungkin .
Doktor kata ni tak ok,bacaan denyutan jantung dia tak baik.Kena bawak ke hospital dengan segera naik ambulan.
.

Okay..part ni mula lah gelabah nak kena naik ambulan pula.
Sementara tunggu ambulan sampai,doktor masukkan air dan Irfan mula dah ok sikit  tak muntah dah selepastu.Cuma kepenatan sangat .Kesian nya dia.
.

Sampai kat hospital masuk zon merah dulu..lepastu kuning.Kat sini di pantau lagi,dan Irfan baru ada selera nak makan.3 hari di wad dia aktif sangat ,saya beri juga dia Omega Guard .
.

Kita sedia maklum yang Omega Guard ini banyak membantu tingkatkan dan kuatkan sistem imunisasi badan anak yang mudah demam, batuk dan selsema ,Ia juga membantu dalam pertumbuhan badan yg sihat dan kesihatan otak.Irfan sangat suka Omega Guard .Kami kembali ke rumah pada petang itu.
.

Malam pula saya bagi ubat yang dibekalkan dari hospital ,esok pagimya saya tengok keadaan dia bengkak ,gatal-gatal dan mata pun dah tak nampak .Saya ingat gegata ke rupanya bukan.Doctor kata alahan ubat dan minta berhenti terus ubat hospital tu.
.

Dalam masa 24 jam berhenti ubat tu,tiada tanda-tanda dia sembuh.Makin bengkak pula.Nak hilangkan gatal-gatal tu saya mandikan Irfan dengan Basic H bercampur garam.Sapu Herbal Cream kat badan dia.

Pada masa yang sama ,saya bertanya pada rakan-rakan doktor yg expert bagaimana nak detox balik kesan alahan ubat tu.
.

Teringat Vivix yang dapat bantu detox, saya ikhtiar bagi 3ml Vivix campur air sedikit.Sedap dia minum ..hihi! Vivix tu 3 kali sahaja saya bagi dan itulah yang terakhir .
.

Sangat-sangat amazing,bila esok pagi saya tengok Irfan nyenyak tidur ,muka kembali normal dan tiada lagi gatal-gatal di badan.Alhamdulillah sembuh sediakala.Betapa gembiranya saya dapat Irfan kembali senyum dan aktif.Selepas setahun kejadian itu,Irfan belum pernah lagi sakit sampailah umur dia 3 tahun lebih.Alhamdulillah.
.

Keadaan ini membuatkan keyakinan saya pada produk Shaklee lagi kuat.
Terima kasih Shaklee hasilkan produk yg berkesan,selamat dan terbaik yang membantu kami capai kesihatan yg baik.

Terima Kasih Supermom Shaklee Story!

Kalau nak jimat  sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607