Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

CUBAAN MENGATASI MASALAH BATU KARANG BERJAYA.

Kisah kali ini berkisar tentang masalah batu karang yang di alami oleh seorang individu dan cara bagaimana beliau cuba mengatasinya.

Jom ikuti kisah beliau.

******

Saya Muhamad Zuhamah usia 33, seorang pekerja swasta dan kini Alhamdulillah mempunyai kesihatan yang baik sejak mengamalkan nutrsi sihat dari Shaklee
.
Sebelum ini saya pernah mengalami masalah sakit dibahagian pinggang dan abdomen. Sampai nak jalan pun terpaksa membongkokkan badan menahan kesakitan. Itu lah kali pertama saya merasa sakit dalam hidup saya.

Terus mendapatkan rawatan di hospital dan di sahkan ada masalah batu karang.

Setelah beberapa kali rawatan dan rawatan susulan di hospital  Sakit yang dialami tiada dan lebih menyeronokkan doktor kata tidak perlu meneruskan rawatan.
.

Apa yang saya amalkan ? Mari saya kongsikan

Selepas disahkan mengalami masalah batu karang saya yang sebelum ini hanya mengamalkan Vita C sahaja, menambah pengambilan vitamin seperti Vivix, Zinc Plus, dan Omega Guard tujuan ikhtiar untuk membantu mengatasi masalah batu karang. Terus mengamalkan sehingga rawatan terakhir doktor sahkan tiada masalah batu karang dan tidak perlu rawatan lagi.
.

Alhamdulillah sehingga kini saya kekal cergas dan sentiasa mengamalkan pemakanan sihat serta aktiviti sihat.

Terima kasih Shaklee
Terima kasih Supermom Shaklee Story

#SupermomShakleeStory #HT3S9

Kalau nak jimat  sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607