Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Perkongsian kali ini Che Yan ingin me perkenalkan satu aplikasi yang memudahkan urusan seharian kita. Aplikasi yang Che Yan maksudkan ialah Google Lens.

Google Lens membolehkan anda mencari apa yang anda mahu lihat, menyelesaikan sesuatu dengan lebih pantas dan memahami dunia di sekitar anda – hanya dengan menggunakan kamera atau foto anda.

Berikut merupakan kelebihan aplikasi Google lens :

TEKS SCAN & TERJEMAHAN
Menterjemahkan perkataan yang anda lihat, simpan kad nama kenalan anda, tambahkan acara ke kalendar anda dari poster dan salin dan tampal kod rumit atau perenggan panjang ke dalam telefon anda untuk menjimatkan masa.

MENGENALPASTI TANAMAN & HAIWAN
Anda juga boleh mengetahui jenis tumbuhan dan haiwan dengan mengambil gambar haiwan atau tumbuhan menggunakan camera pada aplikasi Google lens. Google akan menyarankan spesis paling hampir dengan gambar yang diambil.

MENGENAL PASTI TEMPAT DI SEKITAR ANDA
Kenal pasti dan pelajari mengenai mercu tanda, restoran dan kedai. Lihat penilaian, waktu operasi, fakta sejarah dan banyak lagi hanya dengan mengambil gambar dengan Google lens.

MENCARI APA YANG ANDA SUKA
Lihat pakaian yang menarik perhatian anda? Atau kerusi yang sesuai untuk ruang tamu anda? Cari pakaian, perabot dan hiasan rumah yang serupa dengan pakaian yang anda suka. Mudah saja ambil gambar dan goole akan carikan lokasi kedai yang menjual barangan yang anda cari.

MENGETAHUI MENU TERBAIK
Lihat hidangan popular di menu restoran berdasarkan ulasan dari Peta Google.

KOD imbasan
Imbas kod QR dan kod bar dengan pantas.

Che Yan juga sediakan video ringkas cara penggunaan aplikasi ini. Jom tonton.

Macam mana nak kenal pasti logo Google lens yang betul. Okay, ini merupakan logo Google lens. Anda boleh muat turun aplikasi ini di Google play. Selamat mencuba

Opsss! Sebelum terlupa. Selain meminati aplikasi yang memudahkan urusan seharian, Che Yan juga seorang SID shaklee.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607