Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

PUAS HATI 7 TAHUN AMAL PRODUK SHAKLEE

Jom ikuti kisah Puan Julia Baharom.

…..

Assalamualaikum

Saya nk share pengalaman 7 tahun menggunakan produk shaklee. Yang paling saya konsisten adalah Vitamin C, Alfalfa dan Lecithin.

Dua tahun kebelakangan ni berat badan saya tiba² naik mendadak. Sejak melahirkan anak kedua pada tahun 2014 berat badan saya memang maintain 55kg tak pernah lebih. Saya hanya amalkan alfalfa dan lecithin secara konsisten.

Tetapi bermula tahun 2017 berat badan saya mula naik sehingga 63kg, kulit agak kusam. Mungkin disebabkan hormon dan umur yg makin meningkat. Sehinggalah melahirkan anak yg ketiga pada tahun 2019 berat badan saya hanya turun sedikit dan maintain di 63kg.

Saya pun meneruskan penyusuan ibu sepenuhnya dan meneruskan pengambilan Alfalfa, Lecithin, Herblax, Vit c, B complex dan ostematrix secara konsisten. Saya juga ambil set YOUTH

Alhamdulillah sekarang kulit beransur cerah, licin dan tidak berjerawat. Yg penting dah tk kusam. Putih tu adalah bonus sb saya sememangnya berkulit sawo matang. Berat badan saya pun dah mula menunjukkan penurunan setelah setahun berusaha. Dr 63kg dah turun kepada 59kg. Saya memang tak join kelas zumba atau bersenam bila ada anak kecil ni.

Alhamdulillah puas hati. YOUTH dan set penyusuan dan set kurus bajet sangat² membantu.

Terima kasih Shaklee
Terima Kasih Supermom Shaklee Story

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607