Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

YOUTH : TAMPIL BERKEYAKINAN TANPA MAKE UP

Alangkah indah hidup ini jika pakai make up dengan tak pakai make up tak jauh beza.

Yezzz yang dikejar cantik bukan penyakit. Tapi obses kepada cantik jadikan kita sanggup buat apa saja n beli apa saja yang tersaji dipasaran.

Meh la Che Yan nak story sket.
Cemni kisahnya, sebelum #youth masuk Malaysia memang dah kencang betul angin bertiup tentang youth skincare ni.

Che Yan pun pelik apa yang bestnya sangat. Rupa-rupanya memang gilos superp dasyat. Sebab????

100% vegan
1500 bahan kimia terlarang atau sering diragui dalam skincare memang tiada langsung even paraben yang selalu dijadikan bahan pengawet pun nonhado dalam YOUTH
100% yang menjadi pengguna awal telah mengakui kulit wajah semakin sihat n kelihatan lebih muda.

Sejak tu Che Yan termimpi-mimpi pakai youth. Cannot brain beb kulit makin anjal. Pori makin mengecil. Jerawat be like “poowffff” clear. Blackhead n whitehead fly away. Jeragat macam kne tonyoh dengan pemadam.

Dalam masa yang sama Che Yan persoalkan jugak, gila ke apa kesan macam tu skali. Produk bani kilo ke hapa nih.

Tapi kennnn lepas selidik memang produk clinical proven. Hellowww by shaklee okey. Klau suplemen  dia saja siap ada Landmark study bagai. Ini skincare #youth makan masa 8 tahun penyelidikan barulah di produce untuk kegunaan orang ramai.

Part paling best ialah berita gumbira buat sapa-sapa yang ada  mengalami ps!or!sis. Sebab orang yang ada p!oris!s pun boleh pakai tanpa ketaq berdebaq dup dap sebab memang semulajadi teroxxx #youth ni.

Antara bahan yang terkandung dalam youth ni :

1.MUSCADINE GRAPE : Polifenol Muscadine Grape melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin. So, bila korang pakai Youth Complex ni, kulit korang awet muda lah.
.
2.LOTUS JAPONICUS : Youth Complex yang digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. Youth Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit korang secara berstruktur.  That’s why kalau korang search testimoni Youth ni, memang kulit mereka akan rasa segar, tegang dan muda remaja.
.
3.APPLE STEM CELL EXTRACT : Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract ni mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit korang kelihatan lebih berseri dan lembut.
.
4.SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT : Secara tradisionalnya, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. So, herba ni memang sesuai dengan semua jenis kulit. Selain itu, herba Schisandra  ini juga menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.
.
5.VITAL REPAIR + ® COMPLEX : Vital repair Complex + ® yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien antioksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat

Nak tunggu lagi?
Alamatnya lambat la cantik.
So, jom book sekarang. Cepat hubungi Che Yan. Lambat kalu salam gigit kuku tengok orang cantik.

APA JANJI YOUTH SAMPAI SEMUA ORANG HISTERIA NAK DAPATKAN YOUTH?

🌿100% Vegan

🌿Hipoalergenik

🌿Non comedogenic

🌿Di uji oleh ahli dermatologi

🌿Diuji oleh ahli oftalmologi

🌿Clinical proven tanpa kompromi coz bukan 80%, bukan 90%, 99.99% tak terpakai. Sebaliknya 💯% wanita telah dibuktikan secara klinikal memiliki kulit yang kelihatan lebih muda.

🌿2/3 daripada wanita telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad lebih mudah

APA YANG UOLSS DAPAT KALAU BOOKING FULLSET SEKARANG ?
.
1. Mengurangkan risiko gigit kuku tengok orang cantik flawless n gebu dengan sihat😂😂😂
.
2. Jadi ahli Shaklee percuma dan menikmati harga ahli untuk setiap produk Shaklee.
.
3. Konsultasi n “genius hack” untuk tujuan kecantikan menggunakan produk Shaklee selain #youth.
.
Menggigil nak cantik kennnn. Meh la picit link ni. Tak pun tolong share post ni manatau ada insan yang memerlukan.

Jom cantik cara sihat. Che Yan sudah, anda bila lagi?

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607