Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Masalah Tulang Belakang Dan Tisu Dalaman Rosak Akhirnya Pulih

Pengalaman kemalangan Puan Aizah Azlem satu memori ngeri kerana kemalanganya yang beliau alami adalah semasa beliau mengandung. Jom ikuti kisah beliau.

******

PADA 28/4/2012 , saya mengalami kemalangan jalan raya selepas tol gombak menghala ke pantai timur. Ketika itu, saya sedang mengandung 5 minggu.

Ya Allah kalut sangat masa itu, hanya Allah yang tahu. Saya tercampak keluar dari kereta melalui tingkap tepi. Allahuakbar. Bersyukur Kami selamat.

Masih ingat lagi kekalutan ambulans, di hospital nurse dan doktor berlari dan cakap dia hamil cepat check.

Sebak masih terasa sepert baru semalam terjadi.

Bermula episod ini, saya mula alami masalah tulang belakang, luka dalaman bahagian belakang dan tisu-tisu dalam rosak. Saya terpaksa buat fisio sehingga bersalin.

Sejak itu juga saya tak mampu tidur baring, bertahun saya tidur mengiring kerana kesakitan belakang. Alhamdulillah dapat juga saya bersalin normal tanpa komplikasi.

Alhamdulillah tahun 2014 saya mula mengenali shaklee. Saya ambil Vivix, ESP, ostematrix dan omega secara konsisten. Perubahan mula dirasai. Tidur dah mula boleh baring.. ya Allah menangis saya. Allah kembalikan nikmat tidur baring kepada saya..

Sakit-sakit mulai berkurangan dan sekarang dah jarang sangat saya rasa sakit tulang belakang seperti dulu. Syukur alhamdulillah sangat-sangat. Sehingga  sekarang saya masih amalkan vitamin shaklee untuk kesihatan luaran dan dalaman saya.

Anak saya juga sudah berusia 8 tahun kini. Anak saya juga konsisten ambil omega guard, minyak ikan Shaklee.

terima kasih Shaklee.
terima kasih Supermom Shaklee Story.
terima kasih ya Allah.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607