Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

PERIOD LEBIH TERATUR DAN KEPUTIHAN HILANG DENGAN ALFALFA SHAKLEE

Masalah keputihan dan period tak teratur memang akan mengganggu emosi seorang wanita. Jom kita bongkar rahsia untuk menyelesaikan masalah yang sering dialami oleh orang perempuan ni.

Hai , Assalamualaikum . Terima kasih sebab sudi baca kisah Shaklee saya .
.

Sebelum tu , saya perkenalkan diri saya dulu . Nama saya Kyairull Taslyma . Berumur 24tahun. Saya belum berkahwin . Saya bekerja sebagai QC .
.

Sebelum nie saya pernah mencuba pelbagai jenis produk untuk bagi period saya teratur . Sehinggalah satu masa saya rasa nak cuba produk Shaklee .
.

Pada mulanya , saya selalu mengadu pada Ibu saya tentang masalah saya . Sambil-sambil bersembang, saya bagitahu yang badan saya selalu sakit-sakit & lenguh-lenguh tangan . Mungkin sebab penat bekerja agaknya . Dan saya ada masalah PERIOD TAK TERATUR  & ada juga masalah KEPUTIHAN Saya selalu rasa badan saya lesu & cepat penat . Padahal kalau nak kira umur saya muda lagi kan .
.

Saya cuba amalkan Alfalfa Complex. Lepas baca kebaikannya dan fungsinyaa . saya bersetuju nak cuba .
.

Alhamdulillah , lepas saya konsisten amalkan Alfalfa . Banyak kesan yang saya dah rasai . Yang paling ketara sekali bila saya datang PERIOD keluar darah berketul-ketul dan banyak sekali . Sebelum nie tak pernah macam tu . Dan period saya datang seminggu . Tak macam sebelum-sebelum nie , period sekejap & tak banyak macam nie . Rasa puas bila period keluar habis macam nie .
.

Masalah sakit-sakit badan & lenguh tangan pun dah hilang. KEPUTIHAN pun dah tak ada lagi . Hilang sepenuhnya .
.

Alhamdulillah , Alfalfa Shaklee sangat serasi dengan saya . Kini saya rasa lebih bertenaga & muka pun makin berseri. Nak buat kerja pun rasa bertenaga.
.

In shaa Allah saya akan terus konsisten dengan Alfalfa Shaklee . Baru cuba sebotol PERIOD dan KEPUTIHAN dapat diatasinya .
.

TQ Shaklee ❤️❤️
Terima Kasih Supermom Shaklee Story ❤️❤️❤️

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607