Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

BATUK BERKAHAK DAN SELSEMA ANAK SEMAKIN SEMBUH SELEPAS BERIKHTIAR DENGAN OMEGA GUARD SHAKLEE

Jom baca kisah anak-anak Puan Hafizah. Apa pula yang best kali ini berkaitan produk Shaklee.

Assalamualaikum.

Hi, saya Nurhafizah Zamri ibu kepada 2 orang puteri yang berumur 4 dan 1 tahun. Sebagai seorang ibu saya sangat mengambil berat akan tahap kesihatan anak yang bermula dari pemakanan hingga lah persekitaran. Akan tetapi kita hanya dapat mengawal pada yang mampu kita kawal .
.

Bermulanya pengalaman ini apabila anak sulung saya hana sofia mula memulakan sesi persekolahan pada awal tahun ini januari 2018 .
.

Beliau adalah seorang anak yang sangat aktif dan juga Alhamdulillah seorang yang sukar jatuh sakit . Mungkin faktor beliau di jaga sendiri oleh saya dan bukan di hantar ke rumah pengasuh.
.

2 bulan  yang lalu , hana  mula demam batuk dan selsema  selalunya hana akan demam 2 3 hari dann kembali pulih tetapi kali ini demam nya on off selama lebih dari 3 hari .hati mana yang tidak risau kan . Batuknya makin teruk dan mempunyai kahak.
.

Saya ada membawanya ke klinik akan tetapi tiada perubahan kerana hana juga adalah seorang yang sangat takut pada ubat. Agak sukar saya memberikannya ubat dengan konsistant. Saya mengawal pemakanan hana secara keseluruhan yang boleh menyebabkan batuk dan selsema semakin teruk.
.

Hana saya hanya berikan beliau nutriferon yang masih berbaki dan hana amalkan sehingga habis dlm 3 pack saja yang tinggal .Hana juga saya kuarintin kan dari sekolah kerana risau akan menganggu tahap kesihatan anak-anak yang lain disekolah .Dari yang saya baca di dalam group wasap sekolah  hampir lebih 10 orang pelajar yang tidak dapat hadir kesekolah setiap hari kerana mengalami tahap kesihatan yang tidak baik dan ada juga yang telah admit di hospital .
.

Dalam berberapa hari yang sama anak bongsu saya hani turut memberikan tanda-tanda awal jatuh sakit seperti kakaknya . Badan telah panas batuk dan juga mempunyai selsema
.

Perubahan hani semakin ketara apabila hani mengalami demam panas yang sangat tinggi sehingga ada yang cecah 39 darjah dan saya segera ke klinik untuk mendapat kan rawatan akan tetapi suhunya kembali normal selepas ke klinik . Ubat juga kami berikan tetapi Demam hani berlarutan ke 3 hingga 4 hari dan hanya demam pada malam hari.
.

Ia sangat membimbang kan saya apabila kami suami isteri berpakat untuk jalankan ujian darah pada hani . Doktor sahkan dari keputusan darah hani mungkin hani suspek virus influenza B  dan doktor menasihatkan hani di bawa balik dahulu dan kembali ke hopsital pada esok paginya jika tiada perubahan kerana kami mengalami beberapa masalahya yang lainnya.
.

Saya berfikir apa lagi ikhtiar yang perlu saya lakukan. Ye saya ada membeli omega guard 2 3 hari semasa hana masih demam dan batuk berkahak kerana saya tahu omega boleh memecahkan kahak dengan cepat tetapi kiriman saya yang saya order ada sedikit kelewatan.

Alhamdulillah sehari selepas ujian darah hani kiriman saya yang mengandungi omega guard sampai dan saya memberikan hana dan hani sebiji seorang setiap hari .Demam hana dan batuk hana sudah semakin pulih .hani juga demamnya sudah membaik dan hanya batuk dan hingusnya saja yang masih berbaki.
.

Batuknya masih lagi berbunyi menanda kan kahak masih ada. Saya konsistant memberikan hani omega dari hari kehari selama seminggu. Hati saya senang bila melihat setiap kali mereka membuang air besar akan terlihat tasktur najis mereka seakan berlendir dan berkilat . Itu tandanya kahak yang terkumpul mulai keluar melalui najis  ..Allahamdulillah ,tiada apa yang mampu saya ucapkan ketika itu hanya bersyukur pada Allah anak-anak akan  saya telah kembali sihat dan aktif seperti sedia kala .
.

Ya kini sudah 2 bulan berlalu mereka sihat seperti selalu . Hana juga telah kembali ke sekolah setelah hampir 2 minggu saya cutikan beliau.. kini hana dan hani konsistant amalkan omega dan berharap mereka kekal sihat sentiasa  dan dilindungi Allah selalu . Kita berikhtiar Allah yang menyembuhkan.
.

Jika ibu-ibu bapa-bapa yang telah membaca kisah saya ini mungkin kisah saya hanya biasa-biasa tetapi jika kita ditempat yang sama kita juga akan sangat risau akan kesihatan anak-anak. Baru saja suspek sudah rasa nak tercabut nyawa ini kan pula jika ia betul-betul terjadi .
.

Dan oleh itu jika anak anda mengalami masalah yang sama anda boleh berikhtiar dengan Omega guard dan juga kawal pemakanan harian anak-anak..kita mampu mencegahnya .

Alhamdulillah terima kasih Allah terima kasih shaklee.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607