Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

DULU KULIT MUKA TAK SECANTIK MUTIARA..TAPI SEKARANG CANTIK BAK BIDADARI

Jom ikuti kisah perubahan kulit muka Puan Wati.

Nama saya Wan Norkamsiahwati . Saya nak ceritakan kisah benar yang sebelum ni kulit muka saya yang teruk dan penuh dengan parut jerawat hitam-hitam dan jerawat yang banyak ,alhamdulillah dah kembali cantik selepas bersama shaklee.
.
Dulu masa tahun 2012,masa tu saya terjebak dengan produk timbang kilo.Masa tu tak ada ilmu pun pasal kandungan yang bahaya dalam kosmetik timbang kilo. Tapi masa tu jenama produk tu dulu memang terkenal!
.

Minggu pertama pakai memang glowing lah kulit muka, tapi jerawat masih ada. Bila konsisten pakai selama 3 bulan, bulan ke 4 muka dah jadi semakin gelap dan kulit muka rasa dah semakin nipis, jerawat masa tu lagi banyak keluar….Risau!!
.

Masa tu saya terus berhenti mengambil produk tu. Sedih sangat masa tu bila tengok muka kat cermin. Perasaan masa tu rasa tak nak keluar rumah . Bukan parut dan jerawat je yang belum hilang, tapi kulit muka saya semakin berminyak!
.

Dalam beberapa bulan jugak saya tak ambil apa-apa produk sebab dah trauma. Cuma masa tu saya tekad untuk rawat balik kulit muka saya yang rosak. Rawat dari dalaman dan luaran. Kalau saya rawat dari luaran sahaj mesti saki baki bahan kimia tu tak hilang … kan?
.

Bila kenal dengan shaklee, saya mulakan dengan mengambil GLA COMPLEX untuk stabilkan hormon. Saya perasan bila hormon tak stabil kulit muka semakin teruk. Jadi saya mulakan dengan stabilkan hormon dulu, dengan mengambil GLA COMPLEX. Kemudian saya konsisten set radiant 4 shaklee iaitu ESP, SR VITAMIN C PLUS ,BCOMPLEX, COLLAGEN, ALFALFA, DAN VIVIX!!
.

Selepas 3 bulan saya consume tanpa miss terutamanya ESP, ALFALFA dan VITAMIN C tu saya dapati parut jerawat yang hitam-hitam tu dah semakin kurang berbanding sebelumnya. Dan ramai yang tegur kulit muka makin ok dari dahulu.
.

Dan bila produk skincare dari Shaklee : Youth masuk, saya terus beli walaupun masa tu saya tak beli satu set. Saya beli cleanser, moisturizer spf 50 dan krim malam je.. Tapi memang saya paling suka cleanser tau sebab rasa kulit muka dah tak berminyak!!
.

Alhamdulillah saya rasa semakin cantik sekarang, dan suami sendiri tegur kulit semakin cantik, tona kulit lebih sekata dan parut-parut dah hilang sepenuhnya..
.

Saya sangat gembira dan keyakinan diri dah datang kembali dan semakin yakin untuk berjumpa dengan orang dan berselfie.
.

Syukur Alhamdulillah. Produk shaklee mengembalikan keyakinan diri saya. Memang terbaik dan saya berpuas hati sangat!!

Itulah shaklee effect saya!!
Terima kasih shaklee. Terima kasih Supermom Shaklee Story

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607