Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

PERIOD LEBIH TERATUR DENGAN ALFALFA SHAKLEE

Big thanks untuk Puan Izaiti yang sudi berkongsi kisah. Jom kita baca sama-sama.

******
Hai, Assalamualaikum. Terima kasih sebab sudi baca kisah Shaklee saya.

Sebelum tu, saya perkenalkan diri saya dulu. Nama saya Izaiti. Berumur 27 tahun. Saya sudab berkahwin dan ada seorang anak berumur 4 tahun.
.
Saya bekerja sebagai pengasuh budak yang berumur 3 & 4tahun.
.

Sebelum ni, saya tak pernah amalkan apa-apa suplemen pun. Sehinggalah saya kenal produk Shaklee daripada jiran saya, Kak Kirah.
.
Pada mulanya, saya selalu mengadu pada Kak Kirah. Sambil-sambil bersembang, saya bagitahu yang badan saya selalu sakit-sakit & lenguh-lenguh tangan. Mungkin sebab penat mengasuh budak agaknya. Dan saya ada masalah period tak teratur & ada juga masalah keputihan. Saya selalu rasa badan saya lesu & cepat penat. Padahal kalau nak kira, umur saya muda lagi kan.
.

Sehinggalah Kak Kirah cadangkan pada saya cuba amalkan Alfalfa Complex. Lepas dengar penerangan Kak Kirah, saya bersetuju nak cuba.
.
Alhamdulillah, lepas saya konsisten amalkan Alfalfa, banyak kesan yang saya dah rasai. Yang paling ketara sekali bila saya datang period, keluar darah berketul-ketul. Sebelum ni tak pernah macam tu. Dan period saya datang seminggu. Tak macam sebelum-sebelum ni, period sekejap & tak banyak macam ni. Rasa puas bila period keluar habis macam ni.

Masalah sakit-sakit badan & lenguh tangan pun dah hilang. Keputihan pun dah tak ada. Hilang sepenuhnya!
.

Alhamdulillah, Alfalfa Shaklee sangat serasi dengan saya. Kini, saya rasa lebih bertenaga & muka pun makin berseri. Nak mengasuh budak pun rasa bertenaga.
.

InsyaAllah saya akan teruskan dengan konsisten dan tak sabar nak cuba vitamin lain pula.
.

TQ Shaklee. ❤️
Terima Kasih Supermom Shaklee Story! ❤️

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607