Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

BELL’S PALSY DAN VIVIX

Hari ini jom ikuti kisah suami kepada Puan Raudah yang tiba-tiba saja diserang bell palsy.

****
Ini kisah tentang suami saya tentang Bell’s Palsy. Suatu pagi, lama dia bersiap untuk ke tempat kerja. Tiba-tiba dia menghampiri saya dan bertanya soalan “apa yang pelik di mukanya?”
.
Saya melihat mukanya dengan teliti dengan muka pelik. Dia cuba senyum, mukanya nampak pelik. Dia berkumur-kumur udengan air,  namun air meleleh dari mulut sebelah kanan.
.
Rupanya agak pelik di sebelah kanan. Memang  tiada pergerakan di sebelah kanan wajahnya. Seolah-olah saraf muka sebelah kanannya mati.
.
Dia terus mencari maklumat di laman sesawang.  Hanya selepas itu kami tahu tentang Bell’s Palsy.
.
Bell’s Palsy??

Ya. Kami rasa memang Bell’s Palsy. Memutuskan untuk terus ke klinik. Doktor mengesahkan Bell’s Palsy. Doktor memberikan ubat berkaitan dengan saraf.
.
Tidak membuang masa, terus mencari maklumat tentang rawatan dan cara pemulihan. Dia membuat senaman muka dengan memakan gula getah.

Selang beberapa hari, dia memberitahu untuk mencuba Vivix hasil carian di laman sesawang. Info banyak mengatakan Vivix sangat baik untuk pemulihan strok.
.
Kami menghubungi seorang rakan yang merupakan seorang SID. Menyatakan hasrat tentang Vivix, kami grab Twin Vivix. Walaupun harga agak mahal, tetapi keutamaan kami adalah berusaha.

Dia mengambil  1 sudu Vivix  setiap hari.  Namun di campurkan dengan air. Semakin hari nampak perubahan di wajahnya selain meneruskan senaman muka.
.
Selepas sebulan menghabiskan sebotol Vivix, keadaan wajah suami saya kembali sembuh. Pergerakan wajah di sebelah kanan sudah kembali normal.

Dia sudah boleh berkumur dan minum air seperti biasa. Walaupun sudah sembuh, dia masih menghabiskan botol Vivix kedua.
.
Alhamdulillah Allah izinkan sembuh dari Bell’s Palsy dengan sebotol Vivix.

Terim Kasih Shaklee
Terima Kasih Supermom Shaklee Story

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607