Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

TERUJA BERAT BADAN TURUN WAKTU PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN 2020

Bukan senang nak turunkan berat tapi tak mustahil kalau ada ikhtiar dan semangat. Jom ikuti kisah benar dari Puan Jumaati. Lebih kagum beliau dapat menurunkan berat semasa musim pkp. Sedangkan orang lain pakat menambah berat dengan jayanya.

******

Setiap tahun rasanya saya selalu berazam untuk turunkan berat badan memandangkan sejak melahirkan anak yg ketiga, berat badan sangatlah bertambah tambah berikutan saya memang seorang yang suka makan.
.

Jadinya setiap kali tahun baru mesti berazam nak turunkan berat badan. Tapi bila dah turun sikit terhamil pula. Jadinya episod untuk menurunkan berat badan akan berulang setiap kali habis pantang tapi selalunye ada sahaja dugaannya yang membuatkan proses turun berat badan selalu terbantut.
.

Sampailah bila ResV dilancarkan March 2020, saya teruja sangat nak beli ResV. Masa ni bukanlah sebab nak makan ResV untuk menurunkan berat badan, tapi niat di hati nak rasa makan ResV ni agar kulit muka lebih cantik, sihat dan tampak lagi muda dan sentiasa bertenaga.
.

Kerana stock ResV yang sgt laris masa tu, saya dapat beli sebotol ResV pada pertengahan March 2020. Ingat lagi masa tu makan selepas balik dari Retreat Supermom Golden Lounge yg mami dedi anjurkan kat Teluk Intan.
.

Saya makan dua biji sehari sebelum tidur. Selepas seminggu saya makan ResV tu, sajalah nk timbang berat badan pada 25 March 2020. Sekali tengok berat turun dari 67.5kg kepada 65.8kg. Rasa sangat teruja bila tengok timbangan banyak itu!

Sebab umum tahu yang kita PKP mula 18 March 2020, yang mana tahu jelah duk rumah tu bukanlah boleh kawal sgt bab nak makan ni. Tapi bila selepas seminggu PKP, boleh turun berat sebanyak 1.7kg sangatlah teruja!
.

So saya sangat yakin ResV ni membantu  proses kehilangan berat badan sebanyak 1.7 kg dalam masa hanya seminggu, dengan makan yang tak berapa nak jaga tu. Syukur Alhamdulillah.

Terima kasih ResV.

So kalau ada yg belum pernah cuba ResV ni, saya sangat rekomen untuk mula makan ResV ni. Bukan je bagus untuk detoks, malah ResV juga membantu memelihara sistem imun badan kita.
.

ResV ada ujian klinikal, dikaji dgn betul oleh mereka yang bertauliah. Yang pasti ResV ni kesan dia sangat cepat. Ada yang feedback sehari makan, badan bertenaga walaupun lewat tidur. Ada juga yang sakit pinggang, dalam masa seminggu dah okay sangat.
.
Moga dgn ResV, impian untuk mendapatkan berat ideal dapat dicapai. Aamiin Ya Mujib.
.

Terbaru Akak timbang pada 18 May 2020 dan 20 May 2020, berat telah pun bertambah turun lagi kepada 64.7  kg dan 63.8kg. Syukran Ya Allah.

Terima kasih Shaklee. Terima kasih Supermom Shaklee Story

 

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607