Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

SUSU MENINGKAT DAN BADAN LEBIH BERTENAGA SEJAK AMALKAN SET MENYUSU SHAKLEE

Hai semua. Harini Che Yan nak kongsikan kisah pengguna Shaklee yang mendapat efek positif dengan pengambilan yang konsisten.

Jom ikuti kisah Puan Piqah Ali.

Assalamualaikum.. Saya Nurul Syafiqah Zulkifli berumur 32 tahun seorang ibu dan mempunyai 2 org anak. Sepasang iaitu lelaki dan prempuan.
.

Saya ingin kongsikan pengalaman menyusu anak kedua dengan set menyusu shaklee.
.

Sebelum ni, anak pertama saya menyusu badan tapi x fully breastfeed. Biasalah anak sulung tiada pengalaman dan kurang ilmu. Agak stress dan penat sangat dengan nak mengepam, susu kurang, penat bgn tengah2 malam mengepam.
.

Alhamdulillah bila dapat je anak kedua, memang dah tekad sejak baby dalam perut lg kali ni saya nak fully breastfeed. Time tu mula la cari ilmu, baca dan follow sana sini. Syukur saya berjaya menyusu anak kedua dan rezeki anak kedua juga susu saya meriah! Pada mulanya,  saya hanya ambil lecithin untuk bengkak susu.
.
Tapi, satu masa tu.. susu saya drop sejak saya pindah kerja jauh. Bila saya lihat, ramai yang kata shaklee ni bagus. Saya pun terdetik nk cuba. Time tu hanya ambil ESP, vita c dan Alfalfa sahaja. Kemudian saya tambah dengan ostematrik. !l,
.
Alhamdulillah susu saya yang drop tadi tu telah meningkat semula dan pekat. Malah saya lebih tenaga dan tidak letih terutama ketika berpuasa.
.
Pengambilan ostematrik, membuatkan saya tiada lagi sakit2 belakang ketika menyusu atau mengepam akibat duduk lama.
.
Alhamdulillah akhirnya saya berjaya juga habiskan journey penyusuan saya sehingga 2 tahun lbh dan teruskan makan kerana sejak amalkan set vitamin shaklee ini, kulit saya bertambah baik dan parut2 jerawat pudar.

Terima kasih shaklee!!

Kredit buat  Supermom Shaklee Story!!

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607