Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Orang sekarang semua nak senang. Kalau boleh makanan nak disuruh bergerak masuk kemulut sendiri. Kulit buah terkupas sendiri. Buah berbiji kalau boleh nak magic supaya semua jadi seedless. Kalau kita lihat dipasaran sekarang yang paling ketara ialah buah anggur seedless.

Pasaran pada masa kini memperlihat kepelbagaian anggur. Anggur yang paling popular dipasaran pada masa kini ialah dari spesis yang tiada biji. Namun pemilihan anggur tanpa biji bermaksud kita kehilangan khasiat penting  yang terdapat dalam biji anggur iaitu oligomeric proanthocyanidins (OPCs) yang boleh membantu mengekalkan kesihatan mata.

Berikut merupakan antara kebaikan OPCs :

MENGHALANG KEROSAKAN DNA SECARA OKSIDATIF

Kajian menunjukkan khasiat  biji anggur mampu melindungi sel dari kerosakan oksidatif. Keadaan ini akan meningkatkan kesihatan dalaman. Oksidatif merupakan salah satu sebab utama kepelbagaian masalah kesihatan. OPCs dalam biji anggur boleh membantu meningkatkan kemampuan DNA untuk “baiki diri sendiri”.

OPCs juga mampu melawan radikal bebas. Selain itu, OPCs juga meningkatkan kelancaran pengaliran darah dengan menguatkan salur darah. Hal ini akan mengurangkan masalah berkaitan alergik, ulser, urat simpul, katarak, masalah kardiovaskular, strok dan kaser siring proses penuaan yang kita alami.

MENJAGA KESIHATAN MATA

OPCs yang ditemui dalam biji anggur dikatakan dapat menguatkan salur darah dan meningkatkan kelancaran peredaran darah di bahagian mata. OPCs mengandungi antioksidan yang tinggi bagi mengelakkan formasi katarak.

PENYEMBUHAN LUKA YANG CEPAT

Kajian menunjukkan ektrak biji anggur mampu membantu penyembuhan luka dengan pantas dan mengurangkan parut.

AWET MUDA DAN KULIT YANG CANTIK

Antioksidan yang tinggi dalam biji anggur  amat mudah untuk menyerap ke dalam tubuh manusia. Tambahan pula ekstrak biji anggur dapat menyokong pembentukan kolagen dan mengurangkan kerosakan kulit daripada sinaran UV. Hal ini akan mengelakkan kemunculan kedutan dan mengurangkan tanda-tanda penuaan. Oleh itu kita akan kelihatan lebih muda.

Persoalannya, adakah kita mengambil anggur setiap hari? Berapa banyak pula anggur yang perlu diambil untuk mendapatkan kesan yang disebutkan di atas.

Che Yan ada cadangan terbaik untuk anda untuk mendapatkan khasiat biji anggur tanpa perlu membilang anggur.

Che Yan cadangkan ambil VIVIX dari shaklee. Dengan antioksidan yang tinggi yang terhasil dari polifenol semulajadi mampu membantu meningkatkan tahap kesihatan kita.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607