Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Masyarakat seringkali tidak berjaya untuk menghubungkaitkan kepelbagaian penyakit yang tiba-tiba muncul tanpa diduga dengan kondisi kesihatan yang kurang memuaskan sedia ada. Mari ikuti kisah Puan Masita Hassan yang menceritakan kisah suaminya yang menghidap resdung sehingga menjadi punca kepada vertigo. Jom kita baca cara pulihkan vertigo akibat resdung.

**********************************************

Hai Cikta nak berkongsi kisah pengalaman suami diserang resdung yang kronik.

Bercerita tentang resdung, mesti ramai yang seperti Cikta. Cikta sebelum ni menganggap resdung atau dikenali dengan nama sinusitis ni sebagai satu penyakit biasa. Sehinggalah suatu hari suami Cikta sendiri terpaksa dirawat di Hospital kerana menghidapi sinus yang teruk.

Bermula dengan kerap bersin dan selsema diawal pagi. Suami Cikta juga kerap diserang vertigo. Mula-mula memang ingat suami hanya mengalami tekanan darah rendah. Tapi lepas buat checkup Doktor diagnosed sebagai vertigo iaitu keadaan berasa dirinya atau persekitaran seperti berpusing-pusing, telinga berdengung , pandangan kabur, mual dan muntah-muntah. Vertigo ini akan menyerang 5 6 kali setahun. Yang paling merisaukan bila dapat tau vertigo boleh menyebabkan masalah pendengaran atau pekak.

Pada March 2017, suami tiba-tiba diserang demam panas. Disitulah segalanya bermula, bila check darah denggi semua negative. 3 hari masuk lebih kurang 12 botol air. Demam kebah tapi kepala masih sakit. Tersangat risau masa itu.

Disebabkan Suami ada sejarah sinus semasa dia sekolah dahulu. Jadi masa hari keempat Doktor menyuruh suami menjalani ‘Ct Scan.’

Resultnya…. jeng jeng jeng…

Sakit kepala itu memang disebabkan oleh sinus yang teruk. Setiap saluran dan rongga di muka belah kiri penuh dengan sinus. belah kanan pun tinggal sedikit ruang. Allahhuakbar! Dan sinusnya telah dijangkiti kuman.
.

Suggestion Doktor tentunya pembedahan. kosnya RM15000 – RM20000. Disebabkan kos yang tinggi, kami mengambil keputusan untuk ikhtiar cara lain dulu iaitu mencuba Vivix Shaklee dan ubat hospital terlebih dulu. Dengan harapan tidak ada pembedahan yang akan berlaku.

2 minggu istiqamah makan Vivix Shaklee setiap hari. Alhamdulillah semasa pergi checkup semula. Sinus yang telah dijangkiti kuman sudah tiada dan rongga seperti sediakala. Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah!
Kini suami bebas vertigo dan resdung.

Jadi jika anda rasa vivix tu mahal, try la sakit. Kosnya menelan beratus kali ganda dari harga sebotol Vivix Shaklee. Serious!

**********************************************

Begitulah perkongsian daripada Puan Masita Hassan berkaitan masalah kesihatan suaminya yang pulih dengan bantuan Vivix Shaklee.

Benar seperti katanya “jika anda rasa vivix tu mahal, try la sakit. Kosnya menelan beratus kali ganda dari harga sebotol Vivix Shaklee”

Bagi anda yang mempunyai masalah yang sama dan ingin ikhtiar dengan Vivix Shaklee bolehlah berhubung dengan Che Yan.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tak tau macam mana nak jadi ahli?

Bleh rojer Che Yan di :

Blog :

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB :

Shahizan Rahimi

FB page kawasan :

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

FB page semalaysia :

vitaminDhatiku

Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607