Call Us Today 013-9117607 yanti25us@gmail.com

Gusi pendarahan, lebam di sana sini dan batuk sering mendarat. Adakah benar bahawa anda sebenarnya kurang vitamin C.

Pengetahuan umum bahawa vitamin C adalah vitamin “semua bulat”. Walaupun sering dikaitkan dengan kecantikan, vitamin C sebenarnya mempunyai banyak faedah.

Kali ini Che Yan ingin membawa kisah sebenar PN NUUR FEIZA NAQUIEB yang berjaya menyelesaikan beberapa masalah dengan bantuan vitamin C shaklee terutama berkaitan dengan gusi berdarah.

Jom ikut cerita.

*******************************************

Selamat datang kepadamu.
Sis, Saya ingin berkongsi sedikit pengalaman, saya mengambil Vitamin C Shaklee.

Sebelum, sebelum saya mengetahui Shaklee, saya mudah menangkap sejuk. Batuk mudah. Mudah lebam pada badan apabila ia tersandung. Gusi pendarahan apabila memberus gigi anda.

Lihatlah! Banyak masalah sis.
Ni semua disebabkan oleh kekurangan vitamin C dalam badan. Kerana Sis tidak makan cukup sayur-sayuran dan buah-buahan.

Batuk dan batuk mudah disebarkan ke kak kaka. Jangan biarkan seseorang menyelinap atau batuk. Sesungguhnya sis tidak akan longgar. Rasanya seperti hari yang sihat dalam sebulan. Gunakan gaya yang sama sebagai kawan yang baik, sis ✘.

Plak babak lebam, pantang sedikit tersandung, mesti bangkit memar pada anggota badan. Kadang-kadang saya tidak merasakan apa-apa tekanan apabila saya tersandung. Tau2 je lebam. Kanak-kanak lebam yang baik mengambil masa beberapa hari.

Apabila anda menyikat gigi anda, gusi anda sentiasa berdarah. Mesti berdarah setiap kali berus gigi anda. Gigi gigi setiap kali anda menggosoknya.

Saya mula mengambil Sr Vita C Plus 6 tahun yang lalu. Vitamin C adalah salah satu vitamin wajib setiap hari.

Sebenarnya, sis, saya tidak merasakan diri saya sejak ketika masalah saya hilang. Ia lebam dan lebam. Gums tidak berdarah. Kadang-kadang terdapat juga selsema, tetapi sangat sukar dijangkiti berbanding dengan yang pertama.

Berikan ucapan terima kasih kerana kelihatan lebih baik. Kulit muka lebih bersih dan lebih cantik.

Jangan sekali-kali menyesal mengetahui Shaklee.
Terima kasih Shaklee.

*******************************************

Begitulah kisah Kak Ja dengan pelbagai permasalahan kesihatan. Alhamdulilah dengan mengamalkan vitamin C dari Shaklee, banyak masalah Kak Ja dapat diselesaikan.

Ingin tahu lebih lanjut berkaitan vitamin C shaklee anda boleh baca di sini.

Kalau nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti u boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. Klau nak keahlian percuma pun bulih coz ada caranya.

Banyak manfaat jadi ahli. Bukan setakat dapat harga ahli, u nak berbiz pun bulih. Tapi tak wajib buat biz pun bila dah jadi ahli. Dapat nikmati harga ahli. Bulih akses web dengan id sendiri. Bulih klik-klik secara online jugak untuk dapatkan produk Shaklee. Tapi kalau nak suruh che Yan  oderkan pun okey je.

Owh sebelum terlupa. Opcozz konsultasi dari Che Yan bersama dengan segala HACKS dalam penggunaan produk Shaklee.

Tidak tahu jenis anak yang anda mahu?

By rojer Che Yan dalam:

Blog:

vitaminDhatiku.blogspot.com
omelancheyan.com

FB:

Shahizan Rahimi

Laman FB serantau:

Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607

Halaman FB Semalaysia:

vitaminDhatiku

Whatapp:

www.wasap.my/6013-9117607